Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Fikk en epost fra nVidia angående Geforce NOW beta.

 

 

YOU’RE IN THE FREE GEFORCE NOW™ BETA!
Today is your day -- this is your official access pass into GeForce NOW. We’ve recently added more capacity and we’re inviting you to join the free beta. 
 
Transform any laptop or desktop into a high-performance gaming rig powered by NVIDIA GPUs in the cloud. 
 
To participate in the beta, you need a compatible Windows PC or Mac computer with a 25 Mbps Internet connection, and to be located in North America or Europe. 

 

 

 

Problemet er at den krever en 25 Mbps linje, og jeg har bare 15 Mbps.

Så noen som vil ha beta nøkkelen av meg? :) Send PM.

Koden er tatt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har mange koder fra ulike Humble Bundle pakker jeg har kjøpt igjennom tidene som ikke interesserer meg, og så føler jeg meg litt gavmild. Starter med disse:

The Bureau: XCOM Declassified
Spec Ops: The Line
(ett av mine favorittspill noen sinne men jeg har det allerede)
Railroad Tycoon 3

Kjører samme opplegget som jeg har sett andre her gjøre tidligere. Er du interessert i ett av disse spillene så send en PM med navnet på spillet du er interessert i i tittelen. Er flere interessert blir det Random Thing Picker som avgjør hvem som får spillet.

Trekker vinnerene klokken 23:00 i kveld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Litt på overtid så kommer resultatet.

To stykker var interessert i Spec Ops: The Line. Random Thing Picker bestemte at det var JDC som vant den.

Fire stykker var interessert i Railroad Tycoon 3. Der bestemte Random Thing Picker at andr3as ble den heldige vinneren.

Koder blir sendt på PM.

Siden ingen var interessert i XCOM legger jeg ut koden her (bytt ut 9-tallet i koden med et 3-tall så funker koden).
 

LGNVC-9GALZ-JXTKN

Edit: Koden er nå tatt.
 
Endret av DKC
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ny runde med GOG Connect i dag. For de som enda ikke har hørt om det, så er det en service fra GOG, der de gir bort spill til GOG kontoen din, så lenge du allerede eier de aktuelle spillene på Steam kontoen din, som du må knytte til GOG kontoen om du ikke allerede har gjort det. Dette kan bare gjøres en gang. Altså, man kan kun knytte en steam konto mot GOG.

 

12 mulige spill i denne omgang ser det ut som...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...