Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Leflus said:

Det har blitt vedtatt forbud mot konsollgaming i Norge. Trist, men vi får bare innrette oss etter det.

Vær obs på at PST har tilgang til lister over alle som har PSN, XBL og NSO konto(er). Pass på dere selv der ute!

Haha, jeg så først etterpå at konsolldelen av forumet er utilgjengelig ?

Lenke til kommentar
21 minutes ago, Leflus said:

Det har blitt vedtatt forbud mot konsollgaming i Norge. Trist, men vi får bare innrette oss etter det.

Vær obs på at PST har tilgang til lister over alle som har PSN, XBL og NSO konto(er). Pass på dere selv der ute!

Synd de konsoll folka bare har spilt FPS med twin sticks og ikke mus, blir umulig for konsoll folka å gjøre opprør mot staten, de ville være ubrukelige til å treffe statlige styrker uten autoaim hjelp. 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (13 minutter siden):

Haha, jeg så først etterpå at konsolldelen av forumet er utilgjengelig ?

?

Gunfreak skrev (1 minutt siden):

Synd de konsoll folka bare har spilt FPS med twin sticks og ikke mus, blir umulig for konsoll folka å gjøre opprør mot staten, de ville være ubrukelige til å treffe statlige styrker uten autoaim hjelp. 

Vi går for hånd-til-hånd kamp! Med energy swords, blades of chaos og master sword.

Lenke til kommentar
Mala skrev (15 minutter siden):

Faktisk aldr spilt de moderne PoP spillene. Kun det steingamle ?

Husker jeg prøvde SoT på PS2 (lånte spillet av en venn) og Gamecube. Jeg hadde litt for snever spillsmak på den tiden, så spillet falt dessverre ikke i smak. Ønsker å gi det nytt forsøk nå. :)

Likte dog PoP 2008 veldig godt. Det også hadde jeg likt å se i ny drakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...