Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
XtaZ skrev (7 minutter siden):

https://www.theverge.com/2020/9/24/21451371/amazon-luna-cloud-gaming-service-twitch-alexa-controller

Da er det bare å avbestille både Series S|X og PS5 for de som allerede har gjort det. 'Luna' er endelig her!

Skal ikke undervurdere Amazon, men det er rart at de ikke har kommet lenger med spillsatsingen ennå.

Det er faktisk 6-7 år siden Amazon Game Studios ble annonsert med brask og bram. Husker til og med at det var folk som spekulerte i om at Amazon kom til å kjøpe Xbox-divisjonen av Microsoft.

Synd at Double Helix (Strider og Killer Instinct) nesten ikke har gjort noe som helst etter de ble kjøpt opp.

Lenke til kommentar
43 minutes ago, Mala said:

Så lenge det er snakk om streaming av spill er det 100% uinteressant for min del. På lik linje med mobil spill i grunn.

Tenker du da gaming på mobil generelt, eller kun spill som er 100% laget for mobil?

Jeg har ingenting i mot å spille skikkelige spill på mobil via xCloud for eksempel med en Xbox kontroller, men ekte mobilspill med skjermtouchkontroller og slikt piss er faen ikke aktuelt for meg heller

Lenke til kommentar

Er ikke noe spesielt interessert i mobil-gaming jeg heller. Har nok av andre platformer å spille på. Jeg er litt nysgjerrig på cloud-gaming, men jeg tror det vil ta mange år før jeg begynner å bruke det jevnlig.

XtaZ skrev (2 timer siden):

Har ekstremt liten tillit til at Amazon skal få til noe bra med dette. Ikke like liten tillit som jeg hadde til Stadia, men ikke langt unna.

Det som kan tale til Amazon sin fordel kontra Stadia er at de har Twitch, sterke sky-tjenester og et enormt kundegrunnlag takket være Amazon.com. Blir spennende å følge med på.

Lenke til kommentar

Mobilgaming er nei takk for min del. Jeg har spilt på mobilen en eneste gang og det var Dragon Quest på en flyreise.

Liten skjerm full av fettmerker og elendig lyd er ikke akkurat oppskriften på en stor spillopplevelse.

Mala skrev (13 timer siden):

Spent på dette ?

 

 

En remake av originalen altså? Jeg må innrømme at jeg synes det spillet var ganske kjedelig og jeg duppet av et par ganger mens jeg reiste frem og tilbake over den store sletta. Det hadde sine øyeblikk, men det var så langt mellom dem. Hvis dette er noe mer enn en 1:1 remake så kan jeg være interessert, for selve konseptet var spennende.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Hadde et kult lite "quest" i saints and sinners, du skal hente en pumpe sak inni et hus okkupert av folk fra the "tower" men lederen der har fått broen sin kidnappet av en annen fraksjon, så om jeg redder han kan jeg hente sakene jeg trenger. Så jeg klatrer opp i andre etasje på huset ser sjefen for "slemmingene" true broren, jeg kan snakke med lederen men tenker greit å bare få det gjort. Så jeg trekker min Singel action army(.45 revolver) og skyter han i hode, før de to rundt han rekker fyre av får de begge en i hode hver, den siste så jeg ikke hun var bak et hjørne og fyrer løs på meg, jeg slenger meg rundt veggen og fyrer av mine 3 gjenværende kuler, men bommer, hun har bommet med sine og begynner å lade om, jeg drar frem sekken og henter min andre .45 revolver og gir henne en i hode. I de sekundene den kampen varte var jeg ikke i et zombie spill, men en drit kul western VR sak, slike ting kan man bare virkelig få til i VR. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skuffet over Mafia remake saken, alle folka høres ut som ultra klisjé mafia folk, Tommy som du spiller høres ut han har hvert 20 år i manfian før han i det hele tatt har møtt noen mafia folk. Det er også av en eller annen grunn noe rar auto aim sak når man kjører og skyter man 15 ganger i rompa på en bil eksploderer motoren foran.

Og de har lagt til 3rd person cover shooting saker.

På toppen av det får jeg CTD  ca. Hvert 30 minutt.

 

Tok en refund, kjøper det igjen når det er 200kr. Er ikke verdt 460kr.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Gunfreak said:

Skuffet over Mafia remake saken, alle folka høres ut som ultra klisjé mafia folk, Tommy som du spiller høres ut han har hvert 20 år i manfian før han i det hele tatt har møtt noen mafia folk. Det er også av en eller annen grunn noe rar auto aim sak når man kjører og skyter man 15 ganger i rompa på en bil eksploderer motoren foran.

Og de har lagt til 3rd person cover shooting saker.

På toppen av det får jeg CTD  ca. Hvert 30 minutt.

 

Tok en refund, kjøper det igjen når det er 200kr. Er ikke verdt 460kr.

Du har vel ikke tilfeldigvis et 3080 kort i maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...