Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme som den, dokumenter og data = rundt 340mb nå..

Edit : og appstørrelse 160.9mb

 

 

Til dere som har 6/plus og 5.. bruker dere fb appen?

D e der mitt store irritasjon ligger, den spiser også mye av minnet etter hvert.. bare siden i går har den blitt doblet

Hvilken versjon har du?

image.png

Kan være bugga versjon du har.

Endret av bbios
Lenke til kommentar

Jeg har versjon 67.0. Denne utgjør tilsammen 686 MB hvorav 528 MB er "documents & data" og resten er selve applikasjonen.

 

At Facebook appen spiser mye plass er velkjent og har vært et problem fra starten av, så vidt jeg kan huske. Over en halv GB er vanvittig mye ekstra datainformasjon. Twitter har et lignende problem, dog ikke like dramatisk.

Lenke til kommentar

Jeg er vant til å trykke på hjemknappen for å vekke opp skjermen så jeg ser hva klokka er. Men i det siste har den av og til vist en tom mediespiller i stedet, uten noe valgt å spille av, så jeg får ikke gjort noe med den. Ikke hver gang, men ofte. Noen som vet hva det skyldes, og hvor man kan bestemme at man ikke vil ha den på låst skjerm?

 

post-52698-0-07733400-1479460535_thumb.png

 

Den har jo fortsatt klokka på toppen, men jeg liker den store klokken på låseskjermen.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Hvis du trykker en gang til på hjemknappen når den har våknet, så skal den bytte til klokke.

 

Det at den viser at du spiller av noe media kan være at hvis du har sett en video på YouTube eller et annet sted, så har jeg merket at den henger igjen til du har spilt av noe nytt. 

 

 

Takk for svar. Trykker jeg en gang til på hjemknappen så låser den jo bare opp, og jeg havner på startskjermen, med samme lille klokka.

 

Skal se på om det hjelper å spille av noe og lukke den på ordinært vis.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...