Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men jeg har/har hatt alle iPhone-modellene, så jeg burde ha hatt noe lignende på en av dem.  

Ok rett skal være rett, det var feil på av/på knappen på firern, så jeg fikk ny enhet.

 

Edit:  Jeg har hatt alle modellene bortsett fra femmern :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Har hatt 6s i over en uke nå. p.g.a den raske fingersensoren bruker jeg en annen fing å sjekke varsler. Visst jeg sjekker flere ganger uten å låse den opp, kommer det kunne ikke lese fingeravtrykket og så må jeg slå inn kode. Får ikke låst den opp med touch når dette kommer opp, må taste kode. Har skjedd meg flere ganger. Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

iPad Pro er det i hvertfall 100% sikkert at aldri vil komme i hus. Men nå er vel i grunn ikke det brettet mest beregnet på hvermansen heller tenker jeg :p

...

100% sikkert aldri - ja, det er jo å ta i hvert fall...:-)

 

For mange år siden hadde jeg 14" PC-skjerm og så ikke helt for meg at jeg noen gang skulle ha behov for 17", selv om jeg nok innerst inne hadde lyst på. Nå klarer jeg meg ikke med mindre enn 24-27"...

 

Tipper at om noen år er 12-13" nettbrett ganske så standard størrelse og noe mange av oss her inne ser på som helt normalt...

Lenke til kommentar

For mange år siden hadde jeg 14" PC-skjerm og så ikke helt for meg at jeg noen gang skulle ha behov for 17", selv om jeg nok innerst inne hadde lyst på. 

 

 

Anekdote: I 1987 begynte jeg i min første Mac-jobb. Det året kom Macintosh II, med mulighet for eksterne skjermkort og skjermer. Vi importerte SuperMac sine (og senere RasterOps). Et 24 bits kort med oppløsning på 1024 x 768 kostet 45 000 kroner, og en tilhørende 19" skjerm kostet 35 000. (Eller var det omvendt, kanskje...)

 

Så den moroa kostet 80 000. Maskinen ikke inklusive. Ikke mange privatpersoner som hadde en slik. Ikke jeg heller, privat brukte jeg en SE/30.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
 

 

iPad Pro er det i hvertfall 100% sikkert at aldri vil komme i hus. Men nå er vel i grunn ikke det brettet mest beregnet på hvermansen heller tenker jeg  :p
...


100% sikkert aldri - ja, det er jo å ta i hvert fall...:-)

For mange år siden hadde jeg 14" PC-skjerm og så ikke helt for meg at jeg noen gang skulle ha behov for 17", selv om jeg nok innerst inne hadde lyst på. Nå klarer jeg meg ikke med mindre enn 24-27"...

Tipper at om noen år er 12-13" nettbrett ganske så standard størrelse og noe mange av oss her inne ser på som helt normalt...

 

 

 

Vel jeg har gått andre veien med mindre iPader og mindre laptoper over årene, så jo. En slik mastodon av ett brett blir nok aldri å finne innenfor husets grunnmur =) Behovet er rett og slett ikke å oppdrive når det kommer til nettbrett. Får være måte på hva jeg skal kaste bort pengene på.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

For mange år siden hadde jeg 14" PC-skjerm og så ikke helt for meg at jeg noen gang skulle ha behov for 17", selv om jeg nok innerst inne hadde lyst på.

 

 

 

Anekdote: I 1987 begynte jeg i min første Mac-jobb. Det året kom Macintosh II, med mulighet for eksterne skjermkort og skjermer. Vi importerte SuperMac sine (og senere RasterOps). Et 24 bits kort med oppløsning på 1024 x 768 kostet 45 000 kroner, og en tilhørende 19" skjerm kostet 35 000. (Eller var det omvendt, kanskje...)

 

Så den moroa kostet 80 000. Maskinen ikke inklusive. Ikke mange privatpersoner som hadde en slik. Ikke jeg heller, privat brukte jeg en SE/30.

 

Geir :)

Hyggelig tilbakeblikk. Husker selv de tidene og blir litt oppgitt over de som klager og syter over prisnivået på dagens svært avanserte datadingser. Enda godt man har med seg et perspektiv fra den gang data faktisk VAR dyrt...:-)

Lenke til kommentar

Vel jeg har gått andre veien med mindre iPader og mindre laptoper over årene, så jo. En slik mastodon av ett brett blir nok aldri å finne innenfor husets grunnmur =) Behovet er rett og slett ikke å oppdrive når det kommer til nettbrett. Får være måte på hva jeg skal kaste bort pengene på.

Du skal selvsagt ikke kaste bort pengene dine på noe du ikke vil ha. Jeg bruker iPad så mye at jeg lett kan se for meg en større skjerm på min iPad. Så innenfor dette husets grunnmur kan det hende det blir minst en iPad Pro...:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...