Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig 6s ja.

 

Bruken er omtrent sånn siste 24 timer:

 

Telefon 56%

Hjemskjerm 19%

Epost 13%

Safari 6%

Facebook 4%

Pluss en del annet småtteri.

 

Noe mer telefoni (på et par timer bruk) enn normalt når det gjelder fordeling, men for meg likevel ganske normal bruk.

 

 

Nå klokken 16.10 er det fortsatt 33% batteri igjen...juhu...

Lenke til kommentar

Hører knirke lyd i skjermen bare ved å presse litt. Er det noe jeg bør ringe Apple om eller skal jeg bare drite i det? Vet jeg kan bare ringe å få helt ny telefon, men jævlig irriterende å bruke 300kr på skjermbeskytter.

 

Og hver gang man hører knirke lyden ser man på skjermen at det kommer bluring. Altså det kommer sånn farge.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

 

Kan noen lage en liste over hva som er lov å diskutere i denne tråden, fordi det virker å være ganske lite.

Står i overskriften...:

 

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

 

 

...:-)

 

 

Som da i hovedsaklig er alt innen disse telefonene, sant? Så da er mitt spm helt innafor. Visst folk ikke liker dette emne, nei vell. Da kan man fint overse det og gå videre, koster dere utrolig mye mindre enn drittslenging osv :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

 

 

Kan noen lage en liste over hva som er lov å diskutere i denne tråden, fordi det virker å være ganske lite.

 

Står i overskriften...:

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

...:-)

 

Som da i hovedsaklig er alt innen disse telefonene, sant? Så da er mitt spm helt innafor. Visst folk ikke liker dette emne, nei vell. Da kan man fint overse det og gå videre, koster dere utrolig mye mindre enn drittslenging osv :)

Ja, du kan diskutere alt som har med det tema å gjøre, men det betyr også at alle kan svare på dine spørsmål innen dette tema. Du spurte om noen har jailbreaka, jeg svarte på det med at det er helt uaktuelt. Fordi det er min mening om den saken. Ikke ett lite gram drittslenging selv om jeg syns det er unødvendig å gjøre sånt med flotte produkter.

 

Gjør som du vil med din iPhone, men da er du også selv skyld i eventuelle problemer du måtte få med den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hører knirke lyd i skjermen bare ved å presse litt. Er det noe jeg bør ringe Apple om eller skal jeg bare drite i det? Vet jeg kan bare ringe å få helt ny telefon, men jævlig irriterende å bruke 300kr på skjermbeskytter.

 

Og hver gang man hører knirke lyden ser man på skjermen at det kommer bluring. Altså det kommer sånn farge.

For å si det sånn, når du bruker denne force-touch teknikken..er det tilstrekkelig til at det knirker og det bølger seg på skjermen? I så tilfelle nekter jeg å tro at det er slik det skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...