Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Hvis jeg ikke tar helt feil er OTA delta-oppdateringer. Vet ikke om det er slik nå for tiden, men husker for et års tid tilbake da jeg fortsatt jailbreaket at OTA var fy-fy for å jailbreake og kunne skape mye kaos både for JB og generelt.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk de etter IOS9, og telefonen har blitt resatt en gang, og de er der forsatt :)

Så da antar jeg du mener at telefonen er tilbake til iOS 8.4 etter å ha svingt en tur innom iOS 9 Beta. Vel, det er jo en mulighet for at det ligger igjen noe greier etter iOS 9 Beta. De problemene du lister opp er vel ikke helt uvanlig med testutgaver av operativsystemer.

 

Kjører forsatt 9 :)

Gidder ikke å nedgradere :)

Lenke til kommentar

 

Kjører forsatt 9 :)

Gidder ikke å nedgradere :)

...og der har du nok forklaringen på problemene dine...:-)

 

Beta og TechPrev er nesten å regne med problemer i alle leire :) Skjønner ikke hvorfor man bruker disse hvis man vil ha minst mulig kluss. Det er som å kjøpe billigversjon og klage over "billigpreg".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk henger seg opp i.

Jeg skrev hvilke problemer jeg hadde, og sa jeg ikke skulle nedgradere :)

Er ikke halve vitsen med beta å informere om feil?

Jo, for all del. Men innlegget ditt på forrige side kom rett under en diskusjon som dreide seg om spørsmål om det var problemer med iOS 8.4. Da kunne du kanskje ha vært litt tydeligere allerede der og fortalt at dine problemer var knyttet til iOS 9 Beta, selv om det er problemer som på ingen måte er relevante for iOS 8.4.

 

Du hadde riktignok nevnt i en tidligere post at du hadde lagt inn iOS 9, men likevel var det ikke så tydelig noen tråder lenger ned. Er ikke ment som annet enn å unngå misforståelser...:-)

Lenke til kommentar

Tror produsenten setter størst pris på tilbakemelding om Beta, uansett good  :)

 

Men forvent nesten feil i Beta.

"Ikke noe fornøyd med IOS9 selv, men orker ikke å sette ting opp på nytt igjen, så blir nok værende."
Veldig sjelden man blir fornøyd når man tester ut en Beta som da potensielt innholder mye bugs.

 

Dette gjelder muligens ikke deg (selv om "ikke noe fornøyd" indikerer det) men jeg har inntrykk av at en del installerer Beta uten å ta innover seg hva de faktisk gjør da og forventer et tilnærmet problemfritt produkt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

I natt hendte det noe helt merkelig. Telefonen låste seg plutselig når jeg skulle låse den opp, så ble den hengende med den bakgrunnen dere ser på bildet. Zoomet klin inn på kodelås skjermen. Touch log-in funket ikke.. Måtte tvangsresette telefonen for å komme noen vei, og uten wifi kom jeg jo ingen vei med noen iCloud gjenoppretting. Heldigvis var dette mot slutten av en herlig dag på Gladnaten i Stavanger.

 

Aldri vært borti dette tidligere.

post-12640-0-87911100-1437814674_thumb.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hehe. Syns jeg dette intervjuet var veldig "merkelig".

Så jeg søkte på personene og kom til denne:

http://talkingdigital.org/home/your-flashlight-app-is-probably-not-spying-on-you/

 

Her er rapporten dems (firmaet snoopwall)

http://www.snoopwall.com/wp-content/uploads/2015/02/Flashlight-Spyware-Report-2014.pdf

 

 

 

På android er det så enkelt at en flashlight app som hadde bedt om noe annet enn tilgang til led ikke hadde blitt installert av meg. Så det blir aldri installert.

På iOS er det lommelykt default på iPhone så hvorfor trenger man noen ekstra app.

 

På IOS må man uansett også senere etter installasjonen akseptere appens individuelle krav til permissions når den starter.

Og en installert flash light app på iOS uten tilgang til nettverk eller mobilnettet får ikke gjort mye ugagn håper jeg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Tips til en gjennomsiktg case til iPhone 6? Jo slimmere jo bedre, men helst tykkere enn kameraet!

 

Puro Cover Ultraslim 0.3mm. Sånn slim sak jeg valgte var det tynneste og minste jeg klarte å finne om man ser bort fra foliering.

Hadde de på Elkjøp Business .

Det er kun for å få et godt grep ikke noen større beskyttelse . Helst ville jeg hatt uten siden jeg aldri har brukt noe slikt tidligere , men iPhone6 var rett og slett "for" glatt og ubehagelig å holde.

Fulgte med screen protector film til det også .

post-35394-0-23322700-1437837424_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...