Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Ja , konklusjonen er at "jeg" (pluss noen andre) opplever en feil med velge tekst på enkelte web sider og applikasjoner som ingen her kan hjelpe oss med å løse.:) . Jeg kan akseptere det.

 

Dog betyr det at "vi" (få personer, eller indet minste for min egen del) sitter då igjen med inntrykket om at iPad (og iPhone) ikke er et så perfekt produkt som mange her spesielt skal ha det til.

Og at det er "just like another product" men i en annen type wrapping. :)Jeg kan også akseptere dette.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja , konklusjonen er at "jeg" (pluss noen andre) opplever en feil med velge tekst på enkelte web sider og applikasjoner som ingen her kan hjelpe oss med å løse.:) . Jeg kan akseptere det.

Dog betyr det at "vi" (få personer, eller indet minste for min egen del) sitter då igjen med inntrykket om at iPad (og iPhone) ikke er et så perfekt produkt som mange her spesielt skal ha det til.

Og at det er "just like another product" men i en annen type wrapping. :)Jeg kan også akseptere dette.

Jeg og. Det er bare en datadings...:-)

Lenke til kommentar

 

Ja , konklusjonen er at "jeg" (pluss noen andre) opplever en feil med velge tekst på enkelte web sider og applikasjoner som ingen her kan hjelpe oss med å løse.:) . Jeg kan akseptere det.

Dog betyr det at "vi" (få personer, eller indet minste for min egen del) sitter då igjen med inntrykket om at iPad (og iPhone) ikke er et så perfekt produkt som mange her spesielt skal ha det til.

Og at det er "just like another product" men i en annen type wrapping. :)Jeg kan også akseptere dette.

Jeg og. Det er bare en datadings...:-)

:thumbs: så bra. Omsider er vi enige i noe også (drumroll) :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Ergo kan man kanskje også konkludere med at folk opplever forskjellige ting da ingens duppdinger er identiske på alle områder.

:thumbs:

Jepp .

Gjør det jo litt problematisk med å drive support.

 

 

ikke identiske?, samme iphone og samme iOS er jo identiske, eller er det noe jeg misforstår her nå?

Lenke til kommentar

Samme type laptop er ikke nødvendigvis lenger identiske i sin sanne form etter at 2 forskjellige brukere har benyttet de noen måneder. Selv brukerene er to forskjellige individer og hva som kan oppstå ift. alle disse variablene er ikke identisk. At enkelte har fler problemer med et produkt enn andre er ikke så uvanlig som man kanskje skulle tro. I tillegg kan selve hardwareenheten ha variasjoner som skaper problemer.

Men jeg ser heller ikke som det som nevnes at "mange her mener at produktene til apple er så perfekte". At folk er fornøyd med produktene til Apple er fordi det tilbyr det de ønsker av produktet. Ingen produkter er perfekte hos noen leverandører.

"sitter då igjen med inntrykket om at iPad (og iPhone) ikke er et så perfekt produkt som mange her spesielt skal ha det til."

 

Så dette utsagnet blir for meg litt tullete, men sikkert greit å ventilere litt frustrasjon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Når jeg logger meg inn på diskusjon med samme iOS 8.4 , samme bruker , samme cookies , samme safari broser ??

iPad og iPhone ??

Den skjønte ikke jeg heller.

Logger inn med Google chrome på diskusjon under iOS 8.4 får samme feil.

 

Annet os (windows) Google chrome , samme cookies , ikke feil.

 

 

:(

Da er helt lost i feilsøkingen.

Lenke til kommentar

Samme type laptop er ikke nødvendigvis lenger identiske i sin sanne form etter at 2 forskjellige brukere har benyttet de noen måneder. Selv brukerene er to forskjellige individer og hva som kan oppstå ift. alle disse variablene er ikke identisk. At enkelte har fler problemer med et produkt enn andre er ikke så uvanlig som man kanskje skulle tro. I tillegg kan selve hardwareenheten ha variasjoner som skaper problemer.

Men jeg ser heller ikke som det som nevnes at "mange her mener at produktene til apple er så perfekte". At folk er fornøyd med produktene til Apple er fordi det tilbyr det de ønsker av produktet. Ingen produkter er perfekte hos noen leverandører.

"sitter då igjen med inntrykket om at iPad (og iPhone) ikke er et så perfekt produkt som mange her spesielt skal ha det til."

 

Så dette utsagnet blir for meg litt tullete, men sikkert greit å ventilere litt frustrasjon.

Tullete eller ei.

Jeg hadde masse forventninger etter å ha lest innlegg fra deg og andre om Apple produktene.

At jeg sier at det ikke innfrir er vel ikke tullete eller.

Sårer jeg noen med å være kritisk forbruker kanskje ?

Jeg har sagt at jeg er en type person som "sier hva jeg mener" og ikke pakker inn ting.

Feil er feil der jeg kommer fra.

Lenke til kommentar

Jeg kan bare ikke se at noen her mener det du påstår at folk i tråden mener Syar2003, det blir en helt usaklig greie å drive å kaste de "apple brukerne" setningene rundt i tide og utide. Usakligheter er greit til et visst nivå men så blir man jo bare litt fed up. Du sier det du mener og vi sier det vi mener om disse personbeskrivelsene som ikke nødvendigvis er så korrekte.

Holder man seg til sak og ikke vinkler det over til "dere mener jo ditt og datt" type diskusjon så tror jeg man løser flere feil.

 

Men tilbake til saken, jeg skal nok grave frem nettbrettet litt selv også og bruke det på forumet en periode for å se hvordan det fungerer nå. Generelt er jeg ikke så glad i å skrive mye tekst på nettbrett på 10" og større så det blir brukt mest til andre ting.

 

Men jeg må si at hvis dette problemet du viser her er det største problemet du har med "produktet" så kan jeg ikke helt forstå graden av skuffelsen du beskriver ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kan bare ikke se at noen her mener det du påstår at folk i tråden mener Syar2003, det blir en helt usaklig greie å drive å kaste de "apple brukerne" setningene rundt i tide og utide. Usakligheter er greit til et visst nivå men så blir man jo bare litt fed up. Du sier det du mener og vi sier det vi mener om disse personbeskrivelsene som ikke nødvendigvis er så korrekte.

Say what ...

Da må du ha ganske store skylapper på deg.

HVER gang jeg hentyder til eller sagt noe om funksjonalitet eller annet problem eller feil kommer det et kobbel med tilhengere som "nekter" .

At man må legge inn bildebevis og video for å få anerkjent en påstand er alt dokumentert.

Vet ikke hvem som skal du skal kalles usaklig her. Jeg er ikke en av dem. Let videre.

 

Alright så er ikke dette med tekst merking en stor sak , det jeg har sagt er "annoying". Jeg overlever.

Men en bagatell som å merke teksten en peker og holder på er basisfunkjonalitet og man bare forventer at det funker.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

*sukk*

Det er ingen som har nektet for at du har problemet, men det er mange som har sagt at man ikke har de samme problemene selv. Du ser kanskje ikke den nyansen, men tro meg, den er der...

Ok . Point taken. Kanskje jeg ser spøkelser ved hvert hjørne.

Men jeg må få lov å si at jeg hadde kanskje ikke valgt å bruke 6000 kr på en IPad Air 2 64GB cellular om jeg hadde visst den skulle være så annoying å bruke på diskusjon :p . Jeg blåser jo i hva slags merke det er , kunne godt vært en RT tablet. Jeg skulle jo bare ha en ny.

Sånn sett burde jo slike tilfeller som dette kunne stå i diskusjons forumets apple tråd eller ?

Det er tross alt en veldig omtalt sak jeg ikke er alene om . https://www.google.no/webhp?tab=ww#q=select+text+ipad+annoying

Lenke til kommentar

Fytte i f...holder dere på enda? 

 

Jeg for min del valgte å prøve iOS 9 Beta en liten stund, bare for å ha gjort det. Men det holdt i ikke helt mål for min del med mye stygge Safari bugs og tregheter og litt annet snacks :) Fint å være tilbake på en stabil versjon igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...