Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Har en Iphone 6 plus og en Samsung Galaxy S6. Vuderer om jeg bare skal begynne med å bruke S6'ens lader for Iphonen også, siden laderen støtter fast charge. Noen som har erfaring med fast charger på Iphonen? Vil dette skade batteriet?

 

Tror ikke de to enhetene kommuniserer, så den fremstår nok overfor en iPhone som en hvliken som helst 5 volt USB outlet.

 

Man kan ikke 'presse' mer strøm inn i en telefon enn den selv velger å trekke fra laderen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så noen la ut en link på r/Apple om et program som visstnok skal importere spillelister fra Spotify og til Apple Muisc

Finnes kun foreløpig til Mac, men Windows-versjon kommer ila dagen.

 

LINK: http://stamp.hern.as/

Reddit-tråd: https://www.reddit.com/r/apple/comments/3ceyyj/convert_spotify_playlists_to_apple_music/

 

Ser han har endret det til betaling nå så fort reddit plukket opp på det.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Alle som vil kan få tilgang nå :) Installerte selv El Capitan i dag for å slå i hjel litt tid + at Yosemite aldri har overbevist meg på ytelsefronten, heller det motsatte.

 

Venter fortsatt på tilbakemeldig fra servicesenteret angående halvmåne iPhonen min.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg er litt irritert nå. Kjøpte iPhone 6 da den kom og så etter to-tre måneder at frontkameraet hadde sklidd litt ut av posisjon. Fungerte fint, men en synlig hvit "halvmåne" langs linsen. Fikk byttet den i en ny enhet.

 

Nå har det samme skjedd med den nye telefonen.

 

Telefonen er fantastisk på alle måter, men hvordan kan dette skje to ganger på rad? Forventet litt mer av noe som faktisk koster endel.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet om kameraet fungerer

Nei, ok?

 

Jeg derimot ser problemet med at en så dyr telefon har en komponent som glir ut av posisjon og viser frem en hvit halvmåne på en ellers svart finish.

 

Om jeg kun vil ha mobil som fungerer og gir blaffen i hvordan den ser ut ville jeg kjøpt en android versjon til halve prisen.

Lenke til kommentar

Kan se litt hvit på min ip6 men jeg driter i det. Er en helt sort space gray. Betyr ikke et bøss så lenge bilder er ok.

Front glasset på touch mobiler kan ikke være helt fikset og må flyte. Eller så kan glasset få spenninger og shatter.

Telefonens ramme/housing utvider og trekker seg sammen og bøyer seg med påvirkning av kulde/varme etc .Derfor må glasset "flyte" og ikke ligge kant i kant med rammen uten noe klaring.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Samme her! Det er jo en del som har opplevd dette. Jævlig irriterende!

 

Kjøpte min iPhone 6 64GB i vår. Oppdaget problemet i slutten av juli.

 

Leverer den inn på Eplehuset i morgen. Da sendes den til service, og så må jeg ty til en Nokia Lumia 630 (reservetelefon) et par uker. 

 

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Kan se litt hvit på min ip6 men jeg driter i det. Er en helt sort space gray. Betyr ikke et bøss så lenge bilder er ok.

Front glasset på touch mobiler kan ikke være helt fikset og må flyte. Eller så kan glasset få spenninger og shatter.

Telefonens ramme/housing utvider og trekker seg sammen og bøyer seg med påvirkning av kulde/varme etc .Derfor må glasset "flyte" og ikke ligge kant i kant med rammen uten noe klaring.

Forstår det. Men at kameraet flyter ut av posisjon er neppe tiltenkt fra ingeniørens side.

 

Har forøvrig hatt frontkamera i flere år på andre mobiler uten at de har sklidd ut.

 

At dette skjer etter så kort tid er heller ikke helt ok i min bok.

Endret av OscarMike1
Lenke til kommentar

 

Kan se litt hvit på min ip6 men jeg driter i det. Er en helt sort space gray. Betyr ikke et bøss så lenge bilder er ok.

Front glasset på touch mobiler kan ikke være helt fikset og må flyte. Eller så kan glasset få spenninger og shatter.

Telefonens ramme/housing utvider og trekker seg sammen og bøyer seg med påvirkning av kulde/varme etc .Derfor må glasset "flyte" og ikke ligge kant i kant med rammen uten noe klaring.

Forstår det. Men at kameraet flyter ut av posisjon er neppe tiltenkt fra ingeniørens side.

Har forøvrig hatt frontkamera i flere år på andre mobiler uten at de har sklidd ut.

At dette skjer etter så kort tid er heller ikke helt ok i min bok.

Rart at du ser det i det hele tatt som 95åring :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Har visst det på min telefon også. Jævlig irriterende nå som jeg først la merke til det... :p

 

 

samme her, så det nå, dog noe vanskelig å se. 

sikker på at det ikke skal være sånn, siden det virker som alle har det?

Lenke til kommentar

Har visst det på min telefon også. Jævlig irriterende nå som jeg først la merke til det... :p

Jeg satt på fest og pratet med en kar som hadde en ekstrem halvmåne. Måtte selvsagt vise at min telefon ikke viste antydninger til dette. Tirsdagen uken etter var halvmånen på plass hos meg også :p

 

Nå skal det sies at neste gang jeg traff samme fyren hadde det sklidd sånn ut at det gikk veldig ut over bildet. Så hvorfor vente med å sende inn til det har gått så langt? Ikke pokker om jeg venter på det i hvertfall.

Lenke til kommentar

Har samme problem selv, og har en kompis som har det enda verre. Ser ut som selve kameraet er dekket til, men bildene blir like bra som før likevel. Virker som det hvertfall skjer på så og si alle Space Gray etter en stund. Gi gjerne tilbakemelding på om bytteprosessen går fint.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Har samme problem selv, og har en kompis som har det enda verre. Ser ut som selve kameraet er dekket til, men bildene blir like bra som før likevel. Virker som det hvertfall skjer på så og si alle Space Gray etter en stund. Gi gjerne tilbakemelding på om bytteprosessen går fint.

Leverte inn min første enhet det skjedde med. Tre dager senere fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme å hente en ny.

Det Apple gjør er å ta fra hverandre telefonen og gjenbruke delene, mens kjøperen får en ny. Blir billigere for Apple å gjøre det slik enn å reparere alle enhetene som kommer inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...