Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Hvordan får jeg slettet U2 plata fra musikk-appen ?

Av en eller annen grunn har telefonen bestemt seg for å spille U2 hver gang jeg setter meg i bilen... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ser ut til at min iPhone har funnet ut at den skulle slette 30GB med musikk, for så å erstatte det med det ene U2 albumet...

Må jo ha vært en oppdatering til appen i nyere tid. 

Skjedde vel rett rundt lanseringen av den nye musikk-tjenesten til Apple. 

Lenke til kommentar

Finn spillelisten din, åpne den slik at du kan se alle låtene. Oppe i høyre hjørnet skal det være ett ikon bestående av 3 prikker på ei vanntett linje. Trykk på ikonet. Da skal du få opp flere valg, blant annet "edit". Velg edit. Nå skal du ha muligheten til å slette de sangene du ønsker fra spillelisten...

Lenke til kommentar

Finn spillelisten din, åpne den slik at du kan se alle låtene. Oppe i høyre hjørnet skal det være ett ikon bestående av 3 prikker på ei vanntett linje. Trykk på ikonet. Da skal du få opp flere valg, blant annet "edit". Velg edit. Nå skal du ha muligheten til å slette de sangene du ønsker fra spillelisten...

Takk! Jeg har tenkt at det er de tre prikkene til høyre for sangen.. Var det ikke sånn før?!

Lenke til kommentar

iPhone 6S lanseres kanskje i slutten av september/starten sv oktober.

Så tar det ca 1 måned til den kommer til Norge, og da er det full kaos og enda 2-6 uker før du har en telefon.

Choice is yours.

 

Overgangen fra iPhone 5S til 6 var hovedsakelig skjerm størrelse og kamera forbedring.

Kan ikke tenke meg sinnsyk stor forbedring til 6S.

Lenke til kommentar

Har et lite dilemma her nå. Har en iPhone 5 som irriterer vettet av meg, og sitter derfor å tenker på om jeg skal kjøpe iPhone 6 nå eller iPhone 6s til høsten. Hva synes dere?

 

Hva er det som irriterer så voldsomt med femmer'n du har?

 

Mitt generelle råd er som følger:

 

1. Kan du vente, så vent. Det er penger spart i det lange løp om man ikke skifter telefon så ofte. 

 

2. Om du trenger en ny telefon, så kjøp nå, med mindre du vet at neste versjon introduserer noe radikalt nytt. Det spekuleres i force touch (morsomt, men ikke kritisk) og et 12 MP kamera. (Om du er mobilfotograf så kan det være verd å vente på)  Men vi vet jo ikke om noe av dette kommer.

 

Om du kjøper nå, så har du jo ikke gått glipp av noe som eventuelt kommer i 6S, det betyr bare at du må vente en generasjon eller to på dem. I mellomtiden har du fått alle godene med 6'ern tidligere.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Har et lite dilemma her nå. Har en iPhone 5 som irriterer vettet av meg, og sitter derfor å tenker på om jeg skal kjøpe iPhone 6 nå eller iPhone 6s til høsten. Hva synes dere?

 

 

Hva er det som irriterer så voldsomt med femmer'n du har?

 

Mitt generelle råd er som følger:

 

1. Kan du vente, så vent. Det er penger spart i det lange løp om man ikke skifter telefon så ofte. 

 

2. Om du trenger en ny telefon, så kjøp nå, med mindre du vet at neste versjon introduserer noe radikalt nytt. Det spekuleres i force touch (morsomt, men ikke kritisk) og et 12 MP kamera. (Om du er mobilfotograf så kan det være verd å vente på)  Men vi vet jo ikke om noe av dette kommer.

 

Om du kjøper nå, så har du jo ikke gått glipp av noe som eventuelt kommer i 6S, det betyr bare at du må vente en generasjon eller to på dem. I mellomtiden har du fått alle godene med 6'ern tidligere.

 

Geir :)

Hadde en iPhone 6 før jeg måtte selge den av diverse grunner, så når jeg gikk tilbake til iPhone 5 merket jeg hvor treg, dårlig og liten den var. Det som plager meg mest er at den kan leve i sin egen lille verden, elendig batteri som gjør at jeg må ha den i laderen flere ganger daglig etc.

 

Jeg tenker det samme om at iPhone 6 er mer enn bra nok for meg. Likevel frister kamera en del, ettersom jeg tar mye bilder med telefonen. Touch hadde også vært kult å ha, antar jeg. Kan for lite om det til at jeg skal kunne ha en egen mening om det.

 

Det heller nok mot at jeg venter til høsten/vinteren før jeg kjøper iPhone 6S. Og hvem vet; kanskje Apple dropper 6S og kjører rett på iPhone 7? Selv om jeg tror det er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar

Og hvem vet; kanskje Apple dropper 6S og kjører rett på iPhone 7? Selv om jeg tror det er lite sannsynlig.

 

 

Ja, hvem vet...det er nok sannsynlig at den kommer til å hete 6S, men for all del, det kan jo hende den får navnet 7. Nå spiller nok det ikke så alt for stor rolle, den vil nok være litt bedre enn dagens 6 uansett hva navnet blir...:-)

 

Sikkert smart av deg å vente litt siden du ikke sliter så alt for voldsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...