Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjørt med iOS 9 beta 2 nå siden i går kveld. Virker veldig stabilt enn så lenge. Opplevd et spill som ikke har fungert, men ellers ser det ut til å være fjellstøtt.

 

Siri på norsk oppleves også som overraskende presist. Mye bedre på å oppfatte hva som blir sagt kontra beta 1.

 

Og ja; batteriproblemet fra beta en er fikset.

Lenke til kommentar

Har kjørt med iOS 9 beta 2 nå siden i går kveld. Virker veldig stabilt enn så lenge. Opplevd et spill som ikke har fungert, men ellers ser det ut til å være fjellstøtt.

 

Siri på norsk oppleves også som overraskende presist. Mye bedre på å oppfatte hva som blir sagt kontra beta 1.

 

Og ja; batteriproblemet fra beta en er fikset.

 

Jeg har også kjørt Beta 2 siden i går kveld og batteriproblemet er definitivt fikset. Ladet opp til 100% i natt og har nå hele 87% igjen.

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke vil vente på Open Beta, så kan Beta 2 lastes ned her: https://imzdl.com/ios.html

 

Det gjøres selvsagt på eget ansvar!

 

 

Om det skulle være noen tvil, så får dere lagt inn Beta 2 uten developer tilgang.

 

Bare for å oppklare ;-)

 

PS: Opplever stadig beta 2 som svært stabil. Bedre batteri enn jeg hadde med 8.4 beta 3. Eneste utfordringen enn så lenge er at Skandianbanken sin app ikke virker.

Lenke til kommentar

Takk til dere som har delt erfaringer med IOS 9 Beta 2 :) :)

 

Kommer nok til å prøve den ut, men skal først på ferie, og da får jeg nøye meg med versjon 8.4, som kommer rundt den 30. juni. 

Godt at batteritiden er tilbake til normalt på IOS 9 Beta 2. Jeg prøvde Beta 1, og nedgraderte til IOS 8 dagen etter.

 

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Føler jeg smågleder meg litt til Apple Music nå. Tenker jeg prøver tjenesten i tre måneder og sier opp Spotify i mellomtiden. Føler musikk forsvinner fra Spotify hver dag nå, som om Apple får på plass en bedre modell så ser jeg ikke bort ifra at det blir min primære strømmeplattform.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg har bindingstid på Spotify siden jeg har det gjennom abonnementet, men jeg sier opp Spotify ved første anledning.

Det er jo tre måneders gratis med  Music så det er uansett overlevbart :)

 

hmm, har du med netcom?

sikker på at man ikke kan kanselere spotify selv om man har bindingstid på mobilab?

Lenke til kommentar

Har allerede gått over til Tidal en stund bare for å prøve den løsningen. Valgte i dag bort HIFI-pakken da det er for sjeldent at jeg streamer musikk til primæranlegget mitt,. Vanlig pakke fungerer utmerket til mobilbruk, som jo utgjør majoriteten av bruken for min del :)

Skal det nytes musikk på anlegget er det stort sett vinyl og til tider CD-det går i  :p

 

Men Apple har lagt seg litt lavere på bitrate siden har jeg fått med meg?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...