Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Ikke relatert til gtx kort. Men bestilte Nvidia shield tv i dag på ebay. Blir spennende å se hvordan gamestream fungerer. Samt da får jeg endelig byttet ut Mac mini med kodi.

 

Stua blir veldig grønn nå.

Jeg blei ikke veldig fornøyd med gamestream, men jeg har kanskje en for dårlig router i forhold til hva som er anbefalt. Trur jeg har brukt min 1t tilsammen, kjøpte med kontroll og sånn bluetooth tastatur til og sette padda i, ligger bare og støver vekk :/ går billig om noen er interessert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva klokker titan X til på vann? (tenker som 24/7 klokk)

 

lurer på om hvor mye 980 må være klokket til for å slå 980ti stock, tipper sikkert 3-400Mhz mer på core? :p

Alle maxwell overklokker ca likt. 1450-1550 er normen virker det som :)

 

Det jeg org. trodde, men kan huske å sett at titan kommer på maks 1400-ish på vann, da har jeg garantert blandet^^

Lenke til kommentar

 

Ikke relatert til gtx kort. Men bestilte Nvidia shield tv i dag på ebay. Blir spennende å se hvordan gamestream fungerer. Samt da får jeg endelig byttet ut Mac mini med kodi.

 

Stua blir veldig grønn nå.

Jeg blei ikke veldig fornøyd med gamestream, men jeg har kanskje en for dårlig router i forhold til hva som er anbefalt. Trur jeg har brukt min 1t tilsammen, kjøpte med kontroll og sånn bluetooth tastatur til og sette padda i, ligger bare og støver vekk :/ går billig om noen er interessert :)
Sikker på at det er shield tv du mener. Kom ut for 5 dager siden. Du tenker ikke på shield tablet?

 

Må bruke wired for gamestream

Lenke til kommentar

 

 

Ikke relatert til gtx kort. Men bestilte Nvidia shield tv i dag på ebay. Blir spennende å se hvordan gamestream fungerer. Samt da får jeg endelig byttet ut Mac mini med kodi.

 

Stua blir veldig grønn nå.

Jeg blei ikke veldig fornøyd med gamestream, men jeg har kanskje en for dårlig router i forhold til hva som er anbefalt. Trur jeg har brukt min 1t tilsammen, kjøpte med kontroll og sånn bluetooth tastatur til og sette padda i, ligger bare og støver vekk :/ går billig om noen er interessert :)
Sikker på at det er shield tv du mener. Kom ut for 5 dager siden. Du tenker ikke på shield tablet?

 

Må bruke wired for gamestream

Stemmer nok det, leste litt fort :p

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan amazon/nvidia kan levere det jeg bestilte på fredag (fra usa) når jeg bestilte for et par timer siden. Raskere enn posten jo. 

Fikk nettopp mail med guaranteed delivery friday 5th of june.

 

Ble shield tv, remote og evga sli bridge til å stå i still med to nye gtx 980 ti i SLI som ble kjøpt fra komplett. Da var de skattepengene brukt opp :D

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

CX750M bygg døpt til "allspark", den var god ;) hehe

 

Bare tuller, dette er en helt greit PSU, men passer ikke helt sammen med et gtx 980ti. Det går nok fint :)

Ja vet så den blir nok byttet snart, men det var den eg hadde råd til akkurat nå. Men navnet var inspirert av fasongen på kabinettet som ligner på the allspark fra Transformers hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...