Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får se hva som skjer, kastet vertfall inn bestilling for 2 stykk, jeg har komet over et par hodetelefoner engang som manglet et siffer på prisen, det gikk fint igjennom. Men nå ble jo dette postet på et forum, så er vel fort et par hundre kort som kommer til å bli bestilt på denne prisen, så da merker de det nok ganske fort før de starter å sende ut :/

Lenke til kommentar

Det er klart at CDON har ikke anledning til å plutselig trekke 6.999 fra kredittkortet i stedet for 699,-

 

Selv om det hadde stått i vilkårene at cdon har anledning til å trekke hvilken sum de ville fra kortet ditt så ville dette godt i mot norsk lov :)

 

Cdon har antakelig anledning til å kansellere kjøpet og refundere 699,-

Lenke til kommentar

Selgeren har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Hvis en uriktig pris er oppgitt for et produkt bestilt av Kunden, skal Selgeren selvsagt informere kunden om dette og avvente Kundens godkjenning av den endrede prisen før Selgeren fortsetter bestillingsprosessen.

Som sagt pengene trekkes ikke med én gang hos CDON, det skjer normalt ved avsendelse av pakker. Hvis ordre splittes opp i flere forsendelser, deles beløpet opp.
Lenke til kommentar

Nå kostet det meg ingenting å trykke reserver og neste et par ganger. Sjangsenne for at det går gjennom er minimale, nærmest ikke eksisterende siden det ble postet på et forum å det nok helt sikkert er noen hundre bestillinger på kortet som fort vil bli huket opp av systemet. Jeg bestilte dog et par hodetelefoner fra CDON med veil. pris på 4000 kroner som hadde blitt enormt feilpriset på release. Lang historie kort så sparte jeg 3000 kroner å har disse hodetelefonenne den dag i dag. Så at en prøver seg på en feilpriset vare er ikke like idioti som du skal ha det til, går det ikke så går det ikke, ingenting tapt, går det så spare en enorme summer med penger.

Lenke til kommentar

Det er en viss forskjell på 1/10 av prisen på et helt nytt produkt som 980 ti og det hodetelefon eksempelet.

Det kunne likeså godt vært satt en krone og femti øre.

Du vet godt at dette er feil grunnet en batch prisings feil "Evil"-duck og har derfor ikke noe gyldig krav.

Dette er heller ikke "annonsert" eller "markedsført" noe sted.Noen har gravd frem upubliserte ulinkede URL ved hjelp av søkefunksjonen på lanseringsdatoen av produktet globalt.

Når man med viten og vilje søker etter feil prising av prisrobot kjøringer i nettbutikker for å prøve på å utnytte firmaets glipp er man en større kjeltring selv i mine øyne.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...