Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til ;)

Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... ;)

GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november.

 

Akkurat ja :D Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel :wee:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til ;)

Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... ;)

GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november.

 

Akkurat ja :D Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel :wee:

 

Svi av 4.5K, Send resten til meg, Så kan jeg svi de av på et kort til :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til ;)

Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... ;)

GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november.

 

Akkurat ja :D Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel :wee:

 

Svi av 4.5K, Send resten til meg, Så kan jeg svi de av på et kort til :p

 

Helt i orden Christian :D Var det noe mer du ville ha? Kanskje en Haswell-E? :laugh:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til ;)

Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... ;)

GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november.

 

Akkurat ja :D Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel :wee:

 

Svi av 4.5K, Send resten til meg, Så kan jeg svi de av på et kort til :p

 

Helt i orden Christian :D Var det noe mer du ville ha? Kanskje en Haswell-E? :laugh:

 

Gjerne 64Gb ddr4, Og 5960X samt Asus R5E? Og et par Ax1500i... med mindre det blir for mye? :tease:

 

Det glemte jeg, Full Ek vannkjøling :love:

Lenke til kommentar

Bare en liten OBS til de som tenker å kjøpe EVGA GTX 970/980, ACX kjøleren her til lands, er 1.0. EVGA har nettopp annonsert deres nye kjøler 2.0:

 

http://www.evga.com/articles/00872/EVGA-GeForce-GTX-980-970/

 

Er ikke helt sikker på hvorvidt den er blitt tilgjengelig i andre land, men det tar forhåpentligvis ikke for lang tid før kortet blir tilgjengelig i Norge. Tror man kan gjøre smart i å avvente kjøp av EVGA kort inntil disse blir tilgjengelig...

Lenke til kommentar

Referanse er samme dritten. JEg ville valgt Asus da jeg har hatt mest flaks med overklokk av asus kort. Dårligst flaks har jeg hatt med referanse MSI. De er ofte billigst, og det er tydeligvis en grunn for :p 3. sortering av gpu brikker eller.no. :wee:

 

MSI er da ikke så ille.

 

Her er EVGA, ASUS og MSI.

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2014/09/19/nvidia-geforce-gtx-970-review/14

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Referanse er samme dritten. JEg ville valgt Asus da jeg har hatt mest flaks med overklokk av asus kort. Dårligst flaks har jeg hatt med referanse MSI. De er ofte billigst, og det er tydeligvis en grunn for :p 3. sortering av gpu brikker eller.no. :wee:

 

MSI er da ikke så ille.

 

Her er EVGA, ASUS og MSI.

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2014/09/19/nvidia-geforce-gtx-970-review/14

 

 

Den testen er vel ikkje referanse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...