Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Ikke så veldig lovende...

Men det bryr meg veldig lite. Kamera blir brukt kanskje 2 ganger i året :)

Hvis du tenker på stilbilder så er nexus 6 bedre enn iPhone 6 i noen av bildene.

 

Se fks etter 01:23 min, iPhone er veldig kornete her, men merkelig nok bevarer mer detaljer selvom iphonen har en høyere aperture. Så vet ikke helt hva som skjer med nexus kamera her.

 

Håper det blir bedre, fordi med f2.0 skal det ikke være så mørkt. Rett og slett merkelig.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med å sette en tidligst dato for noe sånt? Sånn at folk har fått produktet før det slaktes?

 

Anmelderne får gjort en bedre jobb slik at de ikke publiserer halvferdige reviews pga stress. Det er mange klikks å hente på å være den første til å lansere en review.

 

Det vil også gjøre det mer rettferdig for anmelderne som mottar enheten et par dager etter andre pga transport osv.

Endret av Mixy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nexus 6 eller Huawei mate 7?

 

Alltid vært Nexus fant men når Mate 7 koster 3490,- så frister det.

 

Kjempegode tester og klassens beste batteri.

 

Hva tenker dere? Pro/cons

Jeg vurderer også begge de telefonene pluss note4 og lenovo vipe pro som også har 4000 mha batteri.

Note4 er vel dyrest i klassen og har s'pen men dårligere batteri.

Nexus batteritid vet vi enda ikke noe om men Stock android er ett klart pluss.

Vipe pro kan også kjøre Stock android så denne må taes med i vurderingen og har 16 mp kamera.

 

Skulle en kjøpe Mate 7 ender en nok opp med å roote telefonen siden huwaei ,har puttet inn mye skrot som må fjernes, men fingeravtrykk sensoren er også markedets beste...

 

Note4 har også stappet inn sitt TW også og er som sagt den desidert dyreste av disse telefonene, Samsung skal jo rette opp sitt fallende resultat med note4 så denne er overprisa så det holder.

Her i Asia ligger den uansett på rund 5 tusen så det får heller gå.

 

Skulle du greie deg med usle 5,2 tommer er det Motorola droid turbo vi snakker om.

3900 mah batteri og Motorola sier 48 timers brukstid så da er vi oppe på flere dager mellom hver ladning.

 

Uansett er min vurdering at batteri tiden er den viktigste egenskapen til en telefon.

Min note 3 greier etter mye tweeking litt over 5 timer skjermtid og det blir mange ganger for lite så for meg er batteriet den viktigste egenskapen...

Lenke til kommentar

Nå skumleste jeg ganske greit, men mente androidpolice i alle fall var positiv til skjermen? Selv om det var andre ting de satt fingeren på. Batteri og små-lagg her og der.

 

Og nei, det har ingenting å si for Nexus 6, det er jo ikke samme produsent engang.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Pris spiller også en rolle her.

 

Note 4 koster 6190,-

Nexus 6 koster 5449,-

Huawei Mate 7 koster 3490,-

 

Bloatware er den store nedsiden med Mate 7 men utover dette så er tilbakemeldingene knallgode.

 

Jeg frykter dårlig kamera på Nexus 6 samt dårlig batteri.

I tillegg er fotavtrykket noe større en f. eks Mate 7

 

Huawei kommer med et nesten u-bloated UI. Veldig lite bloat.

Lenke til kommentar

 

Pris spiller også en rolle her.

 

Note 4 koster 6190,-

Nexus 6 koster 5449,-

Huawei Mate 7 koster 3490,-

 

Bloatware er den store nedsiden med Mate 7 men utover dette så er tilbakemeldingene knallgode.

 

Jeg frykter dårlig kamera på Nexus 6 samt dårlig batteri.

I tillegg er fotavtrykket noe større en f. eks Mate 7

 

Huawei kommer med et nesten u-bloated UI. Veldig lite bloat.

 

Når du skriver bloat så tenker jeg mer på forhåndsinstallerte apper, men Huawei har jo lagt over ett skin som kalles EMUI, har ikke testet dette selv men ser ganske omfattende ut. De har tilogmed endret hvordan batteriikonet ser ut. Fortjener ikke å bli sammenlignet med Nexus engang i denne sammenheng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...