Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kommer den her offisielt til Norge eller hva? Eller kan man bare bestille fra netonnet?

 

Komplett har også lagt ut forhåndsalg av Nexus 6, men kun i 64GB versjoner. Samme pris som Netonnet.

 

Det som jeg lurer på er om disse som Komplett og Netonnet selger er europeiske versjoner?

Endret av ICS-FD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stor forskjell, ekstremt skuffende...

 

Jaja, jallaopptikk

 

Det har alltid vært Nexus sine svakheter, kamera har aldri vært blant de beste, bare neste. Må si jeg ble litt skuffet av filmingen, det er langt ifra bra nok til å skulle være en topp spec telefon.

Nesten så jeg lurer på om Nexus 6 ikke vil svare til prisen den er satt til.

 

De har brukt Sony sin optikk, og jeg vet ikke om det er andre telefoner som har samme optikk som Nexus 6, som man kunne sammenlignet med.

 

 

 

Google was nice enough to announce right from the start that it uses Sony's new IMX 214 camera sensor. It's a 1/3.06" stacked CMOS sensor with Exmor RS for better low-light performance. On top of it, comes a lens with a wide, f/2.0 aperture, and there is also a dual LED flash with a ring to add it a slight diffusion

http://www.phonearena.com/news/First-Nexus-6-camera-samples-surface_id61811

 

Link til Sony sin side om kamera.

http://www.sony.net/Products/SC-HP/new_pro/april_2014/imx214_e.html

Lenke til kommentar

Ville ikke tatt de videoene der veldig seriøst. Syntes det ihvertfall er greit å vente på å se 4k vs andre 4k mobiler.

 

eller å se 1080p tester mot hverandre.

 

Når det gjelder stilbilder, så virker det som at nexusen mister veldig mye detaljer. iPhonen er lysere, men mister litt detaljer. Uansett er det litt skuffende selvfølgelig når prisen er som den er. Forventer jo at den skal holde følge med iPhone og andre mobiler med godt kamera.

 

Syntes det er rett og slett merkelig at optikken ikke tar inn mer lys med så lav aperture som nexus 6 her. Skal jo gi mer detaljer i mørket, ikke mindre.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...