Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg sitter på den amerikanske Nexus 5 D-820 som ikke støtter 4G i Norge så hold tungen rett i munnen når du bestiller gråimport ;)

 

Hva skal man med 4G i norge?

Jeg betaler ikke 600kr i mnd for å få ett hint av 4G smak, 3G holder i massevis når jeg en sjelden gang ikke har wifi tilgjengelig :)

 

*Sorry offtopic men følte for å si min mening*

Lenke til kommentar

 

Jeg sitter på den amerikanske Nexus 5 D-820 som ikke støtter 4G i Norge så hold tungen rett i munnen når du bestiller gråimport ;)

Hva skal man med 4G i norge?

Jeg betaler ikke 600kr i mnd for å få ett hint av 4G smak, 3G holder i massevis når jeg en sjelden gang ikke har wifi tilgjengelig :)

 

*Sorry offtopic men følte for å si min mening*

 

Andre folk har kanskje litt andre behov en folk som sitter inne hele dagen.

Folk som bruker data aktivt i jobb borte fra et hjem eller kontor f. eks

 

*Sorry offtopic men følte for å si min mening*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg sitter på den amerikanske Nexus 5 D-820 som ikke støtter 4G i Norge så hold tungen rett i munnen når du bestiller gråimport ;)

 

Hva skal man med 4G i norge?

Jeg betaler ikke 600kr i mnd for å få ett hint av 4G smak, 3G holder i massevis når jeg en sjelden gang ikke har wifi tilgjengelig :)

 

*Sorry offtopic men følte for å si min mening*

 

Det spørs vel helt hvor hvor du bor og hvilket bruksmønster du har.

For min del er det samme om det er 4G eller 3G så lenge det er over EDGE-dekning da jeg spiller Ingress og det er totalt ubrukelig på EDGE-dekning.

Det er hva jeg personlig setter som krav :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

 

Jeg sitter på den amerikanske Nexus 5 D-820 som ikke støtter 4G i Norge så hold tungen rett i munnen når du bestiller gråimport ;)

 

Hva skal man med 4G i norge?

Jeg betaler ikke 600kr i mnd for å få ett hint av 4G smak, 3G holder i massevis når jeg en sjelden gang ikke har wifi tilgjengelig :)

 

*Sorry offtopic men følte for å si min mening*

 

Det spørs vel helt hvor hvor du bor og hvilket bruksmønster du har.

For min del er det samme om det er 4G eller 3G så lenge det er over EDGE-dekning da jeg spiller Ingress og det er totalt ubrukelig på EDGE-dekning.

Det er hva jeg personlig setter som krav :)

 

 

Sant, skal sies at jeg ikke har 4G tilgjengelig her jeg bor.

Personlig synes jeg det er dumt at man ikke får 4G fart så lenge 4G er tilgjengelig, det abonnement flestparten har blir jo strupet til 10mb/s noe som man uansett får med 3G :)

 

Derfor kjøper jeg gjerne telefoner for en billig penge i utlandet som ikke støtter norsk 4G.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt politikken til Google. Hvorfor lar de være å selge N6 og annen hardware via Play? Ikke nok enheter tilgjengelig? Annet?

 

Hadde jeg sittet på et produkt som ganske mange ville kjøpe, ville jeg jo satt himmel og jord i bevegelse or å gjøre det tilgjengelig!

De lanserer N6 i flere land etterhvert. Det allerede er utsolgt i USA, så de tenker tydeligvis ikke på størst mulig volum så kjapt som mulig.

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt politikken til Google. Hvorfor lar de være å selge N6 og annen hardware via Play? Ikke nok enheter tilgjengelig? Annet?

 

Hadde jeg sittet på et produkt som ganske mange ville kjøpe, ville jeg jo satt himmel og jord i bevegelse or å gjøre det tilgjengelig!

De lanserer N6 i flere land etterhvert. Det allerede er utsolgt i USA, så de tenker tydeligvis ikke på størst mulig volum så kjapt som mulig.

 

Men hvorfor? Få produktet ut. Selg, selg, selg!

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke helt politikken til Google. Hvorfor lar de være å selge N6 og annen hardware via Play? Ikke nok enheter tilgjengelig? Annet?

 

Hadde jeg sittet på et produkt som ganske mange ville kjøpe, ville jeg jo satt himmel og jord i bevegelse or å gjøre det tilgjengelig!

De lanserer N6 i flere land etterhvert. Det allerede er utsolgt i USA, så de tenker tydeligvis ikke på størst mulig volum så kjapt som mulig.

 

Men hvorfor? Få produktet ut. Selg, selg, selg!

 

Det er kanskje visse logistiske utfordringer med å slippe en mobil og et mobil OS samtidig. Man må vel vente til OSet er helt ferdig før telefonene kan gjøres ferdig og sendes ut. For Google handler det først og fremst om OSet.

 

Men det er ikke lett å være tålmodig...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg sitter på den amerikanske Nexus 5 D-820 som ikke støtter 4G i Norge så hold tungen rett i munnen når du bestiller gråimport ;)

Hva skal man med 4G i norge?

Jeg betaler ikke 600kr i mnd for å få ett hint av 4G smak, 3G holder i massevis når jeg en sjelden gang ikke har wifi tilgjengelig :)

 

*Sorry offtopic men følte for å si min mening*

Dette var akkurat det jeg også tenkte når jeg skaffet meg den amerikanske versjonen ifjor. Nå angrer jeg. Problemet er at det ikke bare er snakk om enten 3g vs 4g, men også 4g vs 2g. Om jeg tar bussen fra Trondheim sentrum og litt ut av byen har jeg flere steder 2g, mens man kan ha 4g stabilt hele veien. Hjemme hos foreldrene mine ble det bygget ut 4g, men de har aldri har 3g.

 

Min neste telefon skal helt klart ha 4g

Lenke til kommentar

Igjen? Når var de ledende tidligere?

Motorola hadde et stort makedsandel med DROID når Android først var lansert i USA.

Tidligere har de gjort mye annet (wiki):

  • In 1969 Neil Armstrong spoke the famous words "one small step for man, one giant leap for mankind" from the Moon on a Motorola transceiver.[17]
  • In 1973, Motorola demonstrated the first hand-held portable telephone.[18]
  • In 1974, Motorola introduced its first microprocessor, the 8-bit MC6800, used in automotive, computing and video game applications.[19]
  • In 1976, Motorola moved its headquarters to the Chicago suburb of Schaumburg, Illinois.
  • In 1980, Motorola’s next generation 32-bit microprocessor, the MC68000, led the wave of technologies that spurred the computing revolution in 1984, powering devices from companies such as Apple, Commodore, Atari, Sun, and Hewlett Packard.[20]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...