Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aabLQt

Wow! det skjedde fort, men bestillingen min er registrert på 5095.- og er trekt fra kortet så håper jeg får den for den prisen nå... Synd for dere andre som ikke rakk den isåfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå koster den 6445 :(

Virker litt frem og tilbake. Jeg fikk akkurat nå lagt inn en reservasjon til 5095 for 64gb. Men jeg så den også lå til 6445 en gang når den lå i handlekurven. La den til på nytt etter å ha oppdatert siden, og da fungerte det.

 

Skjønner ikke at dere tør kjøpe en telefon til 5000kr før det har kommet noen tester.

For det første vil det komme tester lenge før telefonen sendes fra Dustin, så det vil ikke være noe problem å avbestille. For det andre har vi 14 dagers angrefrist etter å ha mottatt telefonen. Ser ikke helt problemet med det.

Lenke til kommentar

For det første vil det komme tester lenge før telefonen sendes fra Dustin, så det vil ikke være noe problem å avbestille. For det andre har vi 14 dagers angrefrist etter å ha mottatt telefonen. Ser ikke helt problemet med det.

 

 

Sant det. Er sikkert bare jeg som er lite ivrig på nye telefoner før jeg faktisk ser hvor bra de er.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt skeptisk til størrelsen på telefonen, og det er mye mulig jeg ombestemmer meg. Jeg liker normalt ikke bestille ting før jeg har lest 10 tester og flere søvnløse netter før jeg bestemmer meg. Det ble derimot satt litt til side når prisen Dustin har er så god, 1500 under veiledende pris og det konkurrentene opererer med er for godt til å ikke benytte seg av.

 

Har forøvrig fått ordrebekreftelse nå, så ser ut til at alt gikk i orden for min del. Står jo ingen dato på den blå versjonen jeg bestilte. Hvit i 64gb står 10.11 noe jeg har hardt for å tro, men hvem vet.

Lenke til kommentar

Fikk bestilt meg en til 4595,-, og avbestilt hos CDON.

 

Dette står i informasjon hos Dustin:

Ved åpenbare feil, som såkalte forklaringsfeil eller lignende vedrørende pris eller den produktinformasjon som angis i bestillingsbekreftelsen eller fakturaen, har Dustin Home AS rett til å korrigere prisen eller informasjonen, hvorpå ny bestillingsbekreftelse og faktura sendes til kunden. Kunden har rett til å avbestille sin ordre uten kostnad dersom korrigeringene ikke aksepteres.

 

Så får vi se da....er det mange som har slått til her, tror jeg vi kan forvente en mail fra Dustin om prisendring. Med mindre dette tilbudet da kun gjaldt et mindre antall da slik at de satte opp prisen igjen når det var solgt. Det skaper jo litt ekstra blest rundt siden ved sånne stunt. Kan ha vært et PR-Jippo, men regner med at det var en feil.

Endret av Ozeipeaze-a
Lenke til kommentar

De skal slite med å ikke levere oss telefonen til prisen vi har fått ordrebekreftelse på. Prisen var ikke så lav at man ikke kjøpte den i "god tro", og ordrebekreftelsen signaliserer en skriftlig avtale mellom kjøper og selger.

 

Det har vært tilfeller av dette tidligere hvor butikker har blitt tvunget til å levere fordi kunden har fått ordrebekreftelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...