Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tidligere modeller fra Huawei har værtfall fått dårlig eller ingen oppdatinger, flere som ikke har fått kitkat. Det er tilogmed en eller flere modeller som har helt låste bootloadere. Så det har ingenting i en Nexus tråd å gjøre (spesielt ikke når OP skrev at ikke ønsket diskusjon om andre mobiler)

Lenke til kommentar

Motorola er vel kjent for dårlig optikk på telefonene sine. Trist i grunn da kamera er viktig for meg siden jeg ikke eier noe annet kamera enn mobilen.

 

Hadde håpet google stilte litt større krav til kamera fra motorola når de startet dette samarbeidet.

 

Hvem sier at kamera er dårlig? Det jeg har sett er at det ikke er like bra som iPhone 6 sitt i mørke rom, men ellers virker det å være blandt de bedre. Men jeg er sikker på at det kommer reviews som vil fortelle mer om hvordan kameraet er.

Lenke til kommentar

Motorola er vel kjent for dårlig optikk på telefonene sine. Trist i grunn da kamera er viktig for meg siden jeg ikke eier noe annet kamera enn mobilen.

 

Hadde håpet google stilte litt større krav til kamera fra motorola når de startet dette samarbeidet.

Kameramodulen er jo en standard modul fra Sony. Er vel de brikkene som blir mest brukt i telefoner om dagen. Selvsagt av varierende kvalitet, men det er ikke det billigste du får.

Utover det er jo ikke bildene som er tatt med nye Nexus på release HW.

Lenke til kommentar

Virker som om Google kun satser på det amerikanske markedet med Nexus 6 nå.

I følge Android Police klarer de ikke å levere nok enheter, og i kommentarfeltene er folk rasende.

Litt merkelig at de lanserer en ny telefon, og nesten ikke har noen ferdig produsert.

Er glad jeg har min Motorola Moto X 2014 i hus allerede. Tror jeg får Android 5 på denne før Nexus 6 kommer for salg i Norge.

Lenke til kommentar

 

https://support.google.com/googleplay/answer/2462844

 

Nexus 6 tilgjengeleg i 13 land inkludert Sverige frå ikveld. Via Google play.

Har du sett noe om prisen i Sverige?

 

Nei. Men om ein nyttar HideMyAss eller liknande og får svensk IP bør det vel være mogleg å sjekke ? For å bestille frå evt svensk google play må ein ha kredittkort/betalingskort registrert i Sverige.

Lenke til kommentar
Motorola-tillverkade telefonen Nexus 6 har alldeles nyss dykt upp i enhetsavdelningen av svenska Play Store. Google tar 6295 kronor för 32GB-modellen och 6795 kronor för versionen med 64GB lagringsutrymme. Det innebär att priset är cirka 300kr högre för båda modellerna jämfört med vissa av de svenska onlineåterförsäljarna.

http://www.swedroid.se/nu-finns-motorola-nexus-6-svenska-google-play/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...