Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker å droppe Nexus 6 for Motorola's Droid Turbo. Et bitte lite snev bedre telefon og ikke så gigantisk i lomma.

Motorola's? Ikke helt, Droid er Verizon sitt varemerke. Motorola lager de, men Verizon bestemmer en god del av hvordan den skal se ut, og de selger den kun til sine egne kunder. Men du kan jo håpe på at Motorola lager en egen versjon med et annet navn. Spesielt nå som Lenovo har overtatt Motorola Endret av madmats
Lenke til kommentar

 

Jeg tenker å droppe Nexus 6 for Motorola's Droid Turbo. Et bitte lite snev bedre telefon og ikke så gigantisk i lomma.

Motorola's? Ikke helt, Droid er Verizon sitt varemerke. Motorola lager de, men Verizon bestemmer en god del av hvordan den skal se ut, og de selger den kun til sine egne kunder. Men du kan jo håpe på at Motorola lager en egen versjon med et annet navn. Spesielt nå som Lenovo har overtatt Motorola

 

http://www.gsmarena.com/a_global_version_of_motorola_droid_turbo_to_be_unveiled_in_brazil-news-10075.php

Lenke til kommentar

Gleder meg bare til jeg får muligheten til å sammenligne N4 og N6. :)

 

Har en LG G3 idag som jeg følte var stor når jeg gikk fra HTC M8 (One), men nå føles ikke LG G3 så stor allikevel, slik tror jeg det blir med overgangen til N6, når jeg får den.

 

Har idag testet siste preview versjon av Android 5.0 på min gamle N5, og det ser veldig lovende ut, alt flyter veldig mykt, og det ser bra ut.

Lenke til kommentar

Og hvitbalanse er ikke noe problem med amoled. Note 4 ligger nærmere enn panelet til Apple, feks.

 

Da har det skjedd mye bra med Amoled siden siste jeg hadde en telefon med Amoled, har bare hatt telefoner med LCD skjermer de siste årene (Nexus 5, HTC M8 (One) og nå LG G3).

 

Noen som vet hvem som har produsert skjermen til Nexus 6?

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Leste at den var veldig bra, selv. Og som regel har jeg hørt (har INGEN referanser her, har sett så mye i de siste månedene) at det er normalt med AMOLEDene i det siste, at innsynsvinkelen er bra. Mulig android authority sa det, men husker ikke heeeeelt hvor det ble nevnt og ikke nevnt ut av alt jeg har vært over i det siste (way too much...)

Lenke til kommentar

Leste at den var veldig bra, selv. Og som regel har jeg hørt (har INGEN referanser her, har sett så mye i de siste månedene) at det er normalt med AMOLEDene i det siste, at innsynsvinkelen er bra. Mulig android authority sa det, men husker ikke heeeeelt hvor det ble nevnt og ikke nevnt ut av alt jeg har vært over i det siste (way too much...)

Tror jeg surra med en annen telefon. var uansett en video review, og å finne den blir altfor mye mas :)

 

Har alltid hørt/les at IPS har vært hårfint bedre på innsynsvinkel, men virker ikke å stemme lenger. Displaymate, som bare tester skjermer gav jo note 4 veldig bra på innsynsvinkel. Og er det noen jeg stoler på så er det displaymate.

 

"While LCDs typically experience a 55 percent or greater decrease in Brightness at a 30 degree Viewing Angle, the AMOLED Galaxy Note 4 display shows a much smaller 19 percent decrease in Brightness at 30 degrees."

 

Men var ikke meninga om å snakke om note 4 her nå da :) hehe. Og uansett snakker vi jo om forholdvis små forskjeller. Er jo veldig gode skjermer uansett med sine egne svakheter.

 

Når det gjelder nexus 6. så virker det som color shiften kanskje er litt dårlig, det som gjør at den blir litt grå, og mister fargene. Har sett det samme på nexus 9 vs galaxy tab s 8.4 i denne videon

 

 

Nå skal det sies at galaxy s tab, og forøvrig note 4 også har overdreven sterke farger, så blir litt ufortjent.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...