Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

 

Noen som har bestilt fra Banzai?

Finner ikke info om priser til utland og spesialnr på hjemmesiden deres.

De har heller ikke bankid på mobil før til våren.

Så jeg tror jeg venter, selv om de er billige på data.

 

 

Mener om det er noen som har bestilt telefonen derfra. Man får vel ikke et abonnement på kjøpet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som fikk shippa telefon fra dustinhome? Ser leveringstider er endret til 26/11 på midnight blue og Bestillingsvare på den hvite.

Var litt forundret over at det stod "Bekreftet Beregnet lev. 10.11.2014" på min hvite 64gb hos dustin...

Ikke endret seg noe i dag, men regner ikke egentlig med å ha den på lang tid enda :)

 

Synes forøvrig denne var fin:

https://www.youtube.com/watch?v=5TyhaOjME5g

Viser hvordan ambient display funker. Vet ikke helt hvordan det blir med en faktisk låst lockscreen da.

Lenke til kommentar

Hva med Huawei mate 7?

Tynnere

Helt i metall

Bedre batteri

Micro SD

Mindre grunnet 83% skjerm på total flaten

3490,-. Altså MYE billigere

 

Jeg valgte den og er dritfornøyd

Flott det og gjenta det gjerne enda en gang hvis det gjør at du føler deg bedre :-)

Mate 7 har egen tråd og post heller dine inntrykk der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Hva med Huawei mate 7?

Tynnere

Helt i metall

Bedre batteri

Micro SD

Mindre grunnet 83% skjerm på total flåten

3490,-. Altså MYE billigere

 

Jeg valgte den og er dritfornøyd

 

Mate 7 er ikke så mye mindre en nexus 6 at det har noe å si, den har heller ikke QI eller fronthøytalere.

For ikke å snakke om os den kjører (skin)

Selfølgelig ikke noe problem å legge inn stock Android.

Den har heller ikke Snapdragon 805 SoC.

 

Men ellers en helt ok telefon ja :)

Endret av Slettet-aabLQt
Lenke til kommentar

Hva med Huawei mate 7?

Tynnere

Helt i metall

Bedre batteri

Micro SD

Mindre grunnet 83% skjerm på total flåten

3490,-. Altså MYE billigere

 

Jeg valgte den og er dritfornøyd

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du kommer til denne tråden og snakker om Mate 7, da det er rimelig off-topic. Hvis du faktisk ikke har sammenlignet begge telefonene fysisk eller har noe relevant informasjon å komme med rundt nexus 6 kunne du jo postet hvor som helst egentlig.

 

Edit:

http://forum.xda-developers.com/mate-7 det er ikke laget en eneste ROM til denne telefonen.

 

Du kan nok glemme Lollipop oppgradering til denne telefonen, om du noengang får det vil det ta 1 år. Kinesiske telefoner er som regel sell and forget.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes det er noe spesiellt. Som dere, så vurderer jeg Nexus 6. Til motsetning av de fleste her så har jeg hatt de fleste telefonene på markedet de siste åtte årene. Dette betyr at jeg også har hatt Kina telefoner, som du kaller det. ( lurer på hvor Motorola produserer telefonen sin Mon tro ).

 

Når spørsmålet stilles av noen her angående pris, størrelse eller alternativer så er det rart at dette ikke skulle være lov.

 

Jeg har Mate 7 og lest meg opp hva som kan forventes av Nexus 6. OG ja, jeg har hatt alle tidligere Nexus telefoner samt nettbrett.

 

Utrolig morsomt at noen av dere oppfører dere som Apple fans mot Android brukere.

 

Hvis dette er helt bak mål så får moderator slette.

 

Denne "kina" kopien banker Nexus 6 på en del områder på samme måte som Nexus 6 banker Mate 7.

 

Når jeg skal velge ny telefon som kanskje blir Nexus 6 så må det være lov å sette den opp mot noen av de phabletene som allerede er i salg.

 

Mate 7 er mye billigere, bedre byggekvalitet (materialvalg ), tynnere, bedre batteri og fingerprint scanne. Dersom dette er forbudt å påpeke så bør moderator være mer aktiv.

 

Nå er det Motorola som produserer nye Nexus. De HAR ett eget flaggskip, Moto X 2014. Mange likheter med Nexus 6 og det burde gi noen pekepinner, men hey: det kan vi vel ikke eller hva?

Endret av Mobilguiden666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...