Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sydentur - Svikte mor eller kjæreste


Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg kjæreste nylig. Hun er kjempesøt og er oppriktig glad i henne, men av diverse grunner så må hun være hjemme i Norge i jula.

 

Min mor derimot, er enslig og får litt traumer av å være i norge i jula, nettopp pga at hun mistet mannen sin i juletida for 3 år siden. Mor har derfor vært veldig grei og betalt sydenferie for meg og henne de to siste juleferiene, noe hun også er innstilt på i år .

 

Kjæresten vil at vi er sammen i jula. Mor vil _veldig_ gjerne til syden. Men da må jeg og mor reise aleine. Jeg føler jeg svikter den ene uansett hva jeg gjør.

 

Har dere noen innspill?

 

 

/Mann, 25



Anonymous poster hash: d165a...9e7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det veit du hvordan?

Jeg vet ikke, men siden TS ikke skrev noe spesielt går jeg utfra at kjæresten er ei helt normal jente i begynnelsen av 20-åra. Samtidig fremhever TS at moren er enslig.

 

Basert på det TS skriver er det altså ingen spesiell grunn utover "ønsker å være sammen med ny kjæreste" som taler for at han bør bli hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det veit du hvordan?

Well played.

Jeg "vet" det av erfaring. Foreldre tilgir på generell basis veldig mye fra sine barn.

Hvorfor risikere det som har potensiale til å være et livslangt partnerforhold når din mor sannsynligvis vil tilgi "overtrampet" lettere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Well played.

Jeg "vet" det av erfaring. Foreldre tilgir på generell basis veldig mye fra sine barn.

Hvorfor risikere det som har potensiale til å være et livslangt partnerforhold når din mor sannsynligvis vil tilgi "overtrampet" lettere?

Hans mor vil selvsagt tilgi ham, men hva med ens egen selvrespekt? Og om forholdet har en sjanse til å bli livslangt så ryker det ikke selv om mannen står på inngåtte avtaler og tar det modne og voksne valget.

 

Kan ikke krype hver gang kjæresten ber om noe. Damer liker menn med ryggrad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...