Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til endringer jeg kan/bør gjøre? Hadde en dårlig GW5 som sikkert flere her inne.

 

attachicon.gifSkjermbilde 2014-09-23 kl. 13.53.19.png

 

 

Svake ledd hos deg: Krul, Dier, Cork og Naismith

 

Bytt Dier mot Taylor (SWA), det frigjør kapital til å bytte Naismith mot enten Uluoa (??) eller i Welbeck. Cork er såpass billig, at jeg er usikker på hva du kan få ut av han byttemessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forslag til endringer jeg kan/bør gjøre? Hadde en dårlig GW5 som sikkert flere her inne.

 

attachicon.gifSkjermbilde 2014-09-23 kl. 13.53.19.png

 

 

Svake ledd hos deg: Krul, Dier, Cork og Naismith

 

Bytt Dier mot Taylor (SWA), det frigjør kapital til å bytte Naismith mot enten Uluoa (??) eller i Welbeck. Cork er såpass billig, at jeg er usikker på hva du kan få ut av han byttemessig.

 

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Her satt jeg og forbannet Howard etter Gerrards frispark, og så putter Jagielka den perla. Har bare en spiller i tidligkampen på laget mitt og håpte naturlig nok på 0-0 og bonuspoeng på Jagielka, men jeg går ut i fra at ikke veldig mange har Gerrard mer. Og når ingen av de andre offensive spillerne leverer er dette en bra start på runden!

 

(Regner dog med at jeg ender opp med Jag som eneste på mer enn 2 poeng).

Lenke til kommentar

Midtbanen min har vært totalt fraværende i dag. Schneiderlin, Fabregas og Sigurdsson med en samlet sum på 7 poeng. Tviler på at Özil redder den statistikken.

 

Sterling, Di Maria, Fabregas og Sigurdsson ga ikke så mye mer.. 9 poeng på midten i dag.

 

Costa ©, Pelle, Azpi og Mannone har reddet meg litt så langt.. Men blir ikke massivt med poeng denne runden heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...