Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte å bytte ut Eriksen i går (skulle inn med Sterling) - så nå tapte jeg 0,2 og gir faen i Sterling. Han kommer vel til å rævpule Villa neste runde nå tenker jeg. Møkk.

 

175 poeng så langt, så ikke en alt for dårlig start, men fantasy irriterer i år. Spillere synker så ufattelig fort i verdi, en "god" spiller kan jo ikke ha en dårlig kamp før han synker i verdi, noe som er sinnsykt frustrerende.

Lenke til kommentar

Har vel kun to spillere jeg er usikker på om dagen:

 

Lamela

Usikker på om det vi så mot QPR bare var et blaff, eller om vi kan forvente en Lamela slik vi så for Roma to sesonger tilbake. Som Milan og SerieA fantast, ble jeg oppriktig lei meg av Lamelas overgang og krasjlanding i Spurs. Vi som "kjenner" spillet hans, veit om det ufattelige potensialet som bor i gutten.

Vurderer Eriksen, Dyer, Siggy, De Jong, Tadic

 

Jovetic

Regner med å kvitte meg med Jovetic, nå som hypen og blaffet har lagt seg. Har null komma null penger på bok, så må evt kvitte meg med en midtbanespiller først. (Alexis-Lamela-Ramsey-Fabregas)

Evt bytte Pelle mot Jelavic eller Naismith for å frigjøre litt cash.

Vurderer Jelavic, Naismith, Olua (??)

 

Ellers stiller jeg med:

 

Curtois

Rose-Clyne-Taylor

Alexis-Ramsey-Lamela-Fab

Jovetic-Pelle-Costa

Lenke til kommentar

Mange spennende valg i ukene fremover. Jeg for min del holder meg litt på gjerdet til etter landslagpausen.

Agüero, Falcao og Welbeck er alle interessante spillere.

 

Enig. Vurderer selv å bare hive innpå Falcao og Welbeck. Er ekstremt positiv til Falcao og ekstremt negativ til at United solgte Welbeck, så begge deler kan jo umulige faile.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...