Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I hvilket scenario sanker keepere flest poeng?

 

1: Laget til keeperen vinner feks 3-0 og keeperen gjør alt bra, men er nesten ikke involvert.

2: Keeperen har mange bra involveringer og redder mange skudd, men laget taper likevel feks 0-3

 

Vurderer om jeg skal bruke bruke Krul som møter Southampton eller Guzan som møter Liverpool :D

Lenke til kommentar

I hvilket scenario sanker keepere flest poeng?

 

1: Laget til keeperen vinner feks 3-0 og keeperen gjør alt bra, men er nesten ikke involvert.

2: Keeperen har mange bra involveringer og redder mange skudd, men laget taper likevel feks 0-3

 

Vurderer om jeg skal bruke bruke Krul som møter Southampton eller Guzan som møter Liverpool :D

 

Nummer 1. Clean sheets er det viktigste for forsvarsspillere og keeper. Utenom målpoeng selvfølgelig.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

I hvilket scenario sanker keepere flest poeng?

 

1: Laget til keeperen vinner feks 3-0 og keeperen gjør alt bra, men er nesten ikke involvert.

2: Keeperen har mange bra involveringer og redder mange skudd, men laget taper likevel feks 0-3

 

Vurderer om jeg skal bruke bruke Krul som møter Southampton eller Guzan som møter Liverpool :D

 

1: Clean sheet: 4 poeng + 2x 45 minutter spilt: 2 poeng = 6 poeng. Får sannsynligvis ikke bonuspoeng.

 

2: For hvert 2. mål en keeper eller forsvarer slipper inn forsvinner ett poeng. Altså -1 poeng dersom 3 mål er sluppet inn. Keepere får også ett poeng for hvert 3. skudd på mål de redder. Det betyr at keeperen i dette tilfellet må redde 15 skudd på mål (dette er veldig mye) for å få like mange poeng som keeper i scenario 1. Eventuelt 18 skudd på mål reddet for å få ett poeng mer.

 

2x45 minutter spilt: 2 poeng + (3 mål sluppet inn: -1 poeng) + 15 skudd på mål reddet: 5 poeng = 6 poeng

 

Men scenario 1 er altså mye mer sannsynlig.

Endret av Christiαno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ahh, greier ikke bestemme meg for hvem jeg skal velge. Skal bruke wildcard foran neste runde.. Di Maria/Ramsey/Hazard? Falcao/Balotelli/Sturridge?

 

Hva med: di Maria - Sterling - Fabregas?

 

Av de to du nevner så er #1 klart best syns jeg, men syns den er litt vel dyr mtp hvor mye bra man får på midtbanen nå. Hadde aldri gått for både Balotelli og Sturridge. Da syns jeg Sterling + Balotelli/Sturridge er et klokere valg.

Lenke til kommentar

Mulig jeg skrev litt feil. Mente at jeg skulle ha en av Di Maria/Ramsey/Hazard og en av Falcao/Studge/Sturridge.

 

Foreløpig har jeg skrota både Sturridge og Hazard. Costa skal ihvertfall inn.

 

Har lyst til å kjøre inn hvertfall en av storsigneringene til United. Men med tanke på hvordan United spiller om dagen synes jeg det er litt risky. Aguero er et tryggere valg en Falcao i så måte.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Ah! Da misforstod jeg. Hazard hanker som oftest inn mye poeng på hjemmebane, men er altfor ustabil borte (mtp poeng). Fabregas er IMO best der. Litt for defensiv, men tar dødballer og har enorme stikkere. Aguero er nok et tryggere valg enn Falcao ja, men også 1,1(?) dyrere. 1,1 får du god bruk for andre plasser på laget ditt. Samme med Hazard, IMO alt for dyr til å rettferdiggjøre prisen i år hvor det er såppass mange gode midtbanevalg (Mata, di Maria, Lamela, Eriksen, Sterling, Siggurdsson, Ramsey, Cazorla, Fabregas etc) som alle kan få utrolig mye poeng om ting begynner å klaffe.

Lenke til kommentar

Det første "utkastet" mitt nå inneholder spillere som Sterling, Fabregas, Sigurdsson, Falcao, Costa, Welbeck, Henderson, Ivanovic og Shawcross. Synes ikke det er så altfor ille. Får la det stå til etter landskampene for å se hvem som evt har blitt skadet.

 

Har også prøvd å se litt på det nærmeste kampprogrammet til spillerne. Noen lag har noen tøffe uker foran seg.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...