Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Motok skjermen i dag, og må si at G-sync imponerer meg stort! Rett og slett en helt annen spill opplevelse som ikke kan sammenlignest med noe annet jeg har prøvd hittil! Kommer til å ta tid å venne seg til 1440P oppløsningen men det for så være.

 

Eneste problemet jeg har med den er et probem jeg viste om fra før av. har en LG 27" IPS som monitor nummer 2 for mer kritisk bilde behandlig og lignende , men denne kjører på 1080P og er derfor av naturlige grunner avlest som en mindre monitor av windows som fører til at arbeid over begge skjermenne ikke går like smooth som ved 2 monitorer med lik oppløsning som er det jeg har jobbet med de siste 5 årene. Er det noen workaround på dette? Eller er det noe jeg simpeltenn har nødt å leve med ? :) Min tekniske forståelse for det sier at det vil være veldig vanskeli å få til, men det skader jo ikke å spørr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2stk Swift og 2 dager til ferie. Synn jeg ikkje skal være hjemme på 5 uker :/

 

Blir vel å bestikke kjerringa slik at jeg får spillt max før ferietur. Bestikkelsen blir vel like dyr som en skjerm tenker jeg :p

Cunnilingus er ikke dyrt så lenge du selv utfører det ;) Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

 

2stk Swift og 2 dager til ferie. Synn jeg ikkje skal være hjemme på 5 uker :/

 

Blir vel å bestikke kjerringa slik at jeg får spillt max før ferietur. Bestikkelsen blir vel like dyr som en skjerm tenker jeg :p

Cunnilingus er ikke dyrt så lenge du selv utfører det ;)
Da ender det vel med full pakke, og lite swift etterpå :D
Lenke til kommentar

Jeg vil ha en til, hvor ville dere ha kjøpt fra idag?

Komplett har uke 34.. Sånn 3-4 uker.

Di har kanskje en på lager?

Ring dem :)

 

ellers har kanskje dustin flere. Jeg har fått fra både di og dustin.

 

edit: Dustin er tomme...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

2stk Swift og 2 dager til ferie. Synn jeg ikkje skal være hjemme på 5 uker :/

 

Blir vel å bestikke kjerringa slik at jeg får spillt max før ferietur. Bestikkelsen blir vel like dyr som en skjerm tenker jeg :p

Cunnilingus er ikke dyrt så lenge du selv utfører det ;)
Da ender det vel med full pakke, og lite swift etterpå :D
Hahaha :D
Lenke til kommentar

Kjøpern om X99 kommer med DDR3. :p

 

DDR4 vil nok mye mulig trenge et års tid på å modnes før det blir raskt og rimelig nok til å ta over DDR3. Betalte vel noe rundt 2000kr for 16GB DDR3 som klarer over 3GHz på CasL12. Og du får selvsagt raskere minne enn dette, men med en fin prislapp.

 

Når DDR4 overgår den ytelsesklassen/prislappen, så snakker vi.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...