Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører på 1410mhz på skjermkortet ja, så det sparker jo litt ekstra ift standard 780 :)

Det er vel bare å kline til med ekstra skjermkort og denne skjermen da. Men jeg e sugen på X99 til høsten også. Forbanna greier ... Så mye å bruke pengene på!

 

Hvor er du på sørlandsferie Nizzen? Kom på Skalldyrfestivalen i Mandal i løpet av helgen så skal jeg spandere ei pils og et rekesmørbrød på deg :tease::rofl:

hva får du i Firestrike Extreme testen? med 1 x Classy vanilla på 1400mhz?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kjører på 1410mhz på skjermkortet ja, så det sparker jo litt ekstra ift standard 780 :)

Det er vel bare å kline til med ekstra skjermkort og denne skjermen da. Men jeg e sugen på X99 til høsten også. Forbanna greier ... Så mye å bruke pengene på!

 

Hvor er du på sørlandsferie Nizzen? Kom på Skalldyrfestivalen i Mandal i løpet av helgen så skal jeg spandere ei pils og et rekesmørbrød på deg :tease::rofl:

På landet i Arendal, på grensa til Grimstad. Har selv bestilt 12 KG reker til helga. :green:

Perfekt! Klin til med litt lokalt øl/pils fra Nøgne Ø også.
Blir bare Ændalspils på meg. Jeg er jo fra Ændal :D
Lenke til kommentar

 

Kjører på 1410mhz på skjermkortet ja, så det sparker jo litt ekstra ift standard 780 :)

Det er vel bare å kline til med ekstra skjermkort og denne skjermen da. Men jeg e sugen på X99 til høsten også. Forbanna greier ... Så mye å bruke pengene på!

 

Hvor er du på sørlandsferie Nizzen? Kom på Skalldyrfestivalen i Mandal i løpet av helgen så skal jeg spandere ei pils og et rekesmørbrød på deg :tease::rofl:

hva får du i Firestrike Extreme testen? med 1 x Classy vanilla på 1400mhz?

 

Har ikke kjørt den så mye, så kan vel ikke si hva som er average score.

 

På default settings (valid score) i Firestrike Extreme har jeg bare 1 run. Her har jeg tydeligvis ikke klokket minne helt, så de kjører bare på 1700mhz. Vet ikke hvor mye dette betyr da... Dette er med en i5 4670K@4900mhz

 

DETAILED SCORES
3DMark Score
5686
Graphics Score
6117
Physics Score
9757
Combined Score
2641
Graphics Test 1
32.88 fps
Graphics Test 2
22.33 fps
Physics Test
30.98 fps
Combined Test
12.28 fps
Lenke til kommentar

Nå skalerer vel også Firestrike Extreme ganske greit med det du kan gi den.

Ja, med litt her og litt der, og vips så har du 14 500 poeng. :ph34r:

Fullt så god skalering har jeg ikke akkurat i BF4, selv om det hjelper veldig med litt kraft i skjermkort-avdelingen for 1440p og oppover.

Blir gøy å se hvor lav ytelse som er mulig å få, når skjermoppsettet blir ferdig om en ukes tid. Det begynner å bli ganske stilig. :D Disse gjerrige skjermprodusentene lager jo alt i plast i disse tider. Ikke noe som slår 100 % stålkonstruksjon i ramme, oppheng og feste. :w00t:

 

Bare synd jeg må vente med en swift, for den hadde virkelig gjort seg som hjertet midt i. Dog er det alltid litt skummelt å kutte opp en så dyr skjerm, når alt fra bakgrunsbelysning/filter til ramme må moddes.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Da har også jeg fått en PG278Q i hus! Men jeg skjønner ikke hvordan jeg slår på ULMB, den er grået ut. Monitoren står på 120hz...

 

:green:

 

Menu: What is ULMB?

Ultra Low Motion Blur – this is backlight strobing to reduce motion blur. It is available on the [85-100] 120Hz option (not 60Hz or 144Hz) and it is incompatible with G-Sync. When G-Sync is enabled ULMB is disabled. The yellow power LED light indicates the ULMB is on.

 

:) håper du klarer å lese deg fram til svaret

Lenke til kommentar

Da er skjermen i hus og montert. Hvis jeg velger 144 Hz i Windows 7 får jeg inverterte farger (både på hovedskjerm og sekundær skjerm (av annen type). Hva kan årsaken til det være? 120 Hz fungerer fint.

 

Balt3: Gå inn i menyen på skjermen, velg Image -> ULMB

 

Edit: De er vel ikke inverterte når jeg ser nærmere, men ganske forvrengte.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...