Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Har Beta nyhet for dere som sitter å spiller ikveld. Innen en time skal det starte en stor Destiny Beta event. Dette er for competetive multiplayer. Denne eventen heter for Iron banner, du vil spille mot alle slags folk verden over å kommer du høyt på listen så er det Bra Loot i vente , så klart denne lootn vil jeg tippe følger deg videre til Hoved spille . Have funn , Snart får jeg selv spilt spillet på xbox one :D

Hvordan blir man med på det? Er det en minimum level for å bli med?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått feilkode: 82000133 ?

 

Har en kompis som fikk en mail med kode til PS4, han har prøvd både på EU og US konto, får samme feilmelding.

 

 

Her finner du alle mulige feilkoder på ps4 og hva de står for:

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5111/~/ps4%3A-error-codes

 

tok en runde på google siden den koden din ikke var nevnt i lista over, å det jeg fant ut er att enten er koden ikke gyldig lengre, eller så er det feil region, altså ikke eu eller usa i hans tilfelle, vi har en del andre regioner enn bare de to så kan være alt fra asia til andre steder i verden, vi har jo 5 regioner, å siden kodene somregel er region låste så må den brukes i regionen som koden er knytta til

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg tror jeg er den eneste beta spilleren som ikke bryr seg om pvp delen :p var i tower plaza i går kveld når iron banner var aktivert, og jeg var der helt alene :S

Lenke til kommentar

 

 

Spilt rundt 6 timer idag. Er mer imponert nå en i Alpha, det er mulilgens Bungie sitter på nok en gullgruve her. Spillet skal uten tvil kjøpes i september. Passer bra da det kommer ut på bursdagen min :D

Godt å høre :D

Og på samboeren min sin bursdag :p litt artig da hun ikke bryr seg om spill i det heletatt :)

Lenke til kommentar

Var i tvil etter alpha, nå som jeg har spilt beta er jeg 100% sikker på at jeg ikke skal ha Destiny. Spillet ser pent ut og alt det, men det appellerer ikke til meg. Synes det fort blir kjedelig og mye av det samme. Dessuten har vel ikke denne sjangeren vært noe jeg har hatt særlig kos med tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ahh, spiller Destiny Betaen nå. Helt nydelig!! Gleder meg til å jeg kan få spilt det på One med ordentlig kontroll :)

Er du bruker på ps4 da? GC kontrollen?

Lenke til kommentar

 

 

Ahh, spiller Destiny Betaen nå. Helt nydelig!! Gleder meg til å jeg kan få spilt det på One med ordentlig kontroll :)

Er du bruker på ps4 da? GC kontrollen?
I wish :) er nok DS4...

 

Sony har fått fiksa triggers siden sist, men spakene er fortsatt et mareritt

Endret av David_1214
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Destiny falt godt i smak altså! Dette kan raskt bli ett kjøp :) Bungie har som alltid ett solid kontrolloppsett, så dette var som å hoppe inn i Halo faktisk. Utrolig flott grafikk også, selv om det var uvant å spille i 30fps igjen etter å ha tilbrakt mye tid med Wolfenstein i det siste.

 

Men det er rart hva men greier å tilpasse seg etter en liten stund.

 

Håper og tror vi får en solig historie her også! Martin O`Donnel virker også å levere varen når det kommer til soundtracket! Håper forøvrig han slår seg sammen med Neil Davidge og 343 Industries i fremtiden for å laga musikk til Halo :wee: Hadde vært en interessant kombinasjon når man hører på soundtracket til Halo 4, som var forrykende godt!

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...