Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1200,- for ett spill og noe jalla tilbehør takker jeg meg pent nei til :p

da er digital guardian edition på US psn ett mye bedre kjøp for 90$ siden man får med samme innhold utenom alle de fysiske tinga, treger ikke på att jeg forhåndsbestile spillet, liker godt betaen :)

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/destiny-digital-guardian-edition/cid=UP0002-CUSA00219_00-B000000000000513

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Forskjellige skills blant annet.

 

Hvilken lvl må man være for å utnytte de forskjellige skillsene ? Er bare lvl 2 atm og har aspect of blood aktivert

 

Edit: Står ingenting når jeg trykker på det forskjellige aspectene. Hvis du/noen har litt info om de forskjellige aspectene så kan du bare linke det :)

Endret av Thespaniard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Forskjellige skills blant annet.

 

Hvilken lvl må man være for å utnytte de forskjellige skillsene ? Er bare lvl 2 atm og har aspect of blood aktivert

 

Edit: Står ingenting når jeg trykker på det forskjellige aspectene. Hvis du/noen har litt info om de forskjellige aspectene så kan du bare linke det :)

 

Du åpner opp forskjellige evner etterhvert som du går opp i lvl og bruker de. Du får vel golden gun på lvl 3, og etter hvert som du bruker den så går du opp i nivå på denne. Når du har hoppet lenge nok så får du også trippel jump som hunter ^^

Lenke til kommentar

 

 

Forskjellige skills blant annet.

 

Hvilken lvl må man være for å utnytte de forskjellige skillsene ? Er bare lvl 2 atm og har aspect of blood aktivert

 

Edit: Står ingenting når jeg trykker på det forskjellige aspectene. Hvis du/noen har litt info om de forskjellige aspectene så kan du bare linke det :)

 

Du åpner opp forskjellige evner etterhvert som du går opp i lvl og bruker de. Du får vel golden gun på lvl 3, og etter hvert som du bruker den så går du opp i nivå på denne. Når du har hoppet lenge nok så får du også trippel jump som hunter ^^

 

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Har Beta nyhet for dere som sitter å spiller ikveld. Innen en time skal det starte en stor Destiny Beta event. Dette er for competetive multiplayer. Denne eventen heter for Iron banner, du vil spille mot alle slags folk verden over å kommer du høyt på listen så er det Bra Loot i vente , så klart denne lootn vil jeg tippe følger deg videre til Hoved spille . Have funn , Snart får jeg selv spilt spillet på xbox one :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...