Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg forhåndsbestilte dette på PS4 gjennom PS Store for en måneds tid siden. Skjønner virkelig ikke hvor jeg skal laste ned betaen. Når jeg går på view downloads står det Destiny Beta, men når jeg trykker på den er alt innhold helt tomt og der det vanligvis er download link så er det et kryss istedenfor.

 

Noen som har peiling?

gå til playstation store så går du til destiny, så blar du til høyre til du ser destiny beta så klikker du der

 

 

Merkelig, går til Destiny > Beta, som igjen tar meg til Destiny pre order (som jeg gjorde for over en måned siden), som forteller meg at jeg har purchased, klikker der så havner jeg i Downlodalisten, klikker Beta men kun et kryss (X), og ingen mulighet til å laste ned???

 

Måtte gå inn nedlastingslista i "Varlser" slette Destiny Beta derfra (som ikke var lastet ned) og deretter gå inn i PS Store og view downloads. Da kunne man laste ned.

 

 

Takker, det fungerte :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en del timer spilling, så er jeg glad for at jeg ikke forhåndsbestilte dette spillet, er ikke noe for meg.

Det er veldig pent laget og gir deg wow faktoren med engang, men føler jeg spiller en halvdårlig versjon av flere type spill. En hybrid av borderlands, Halo, star wars, warframe m.f, men totalt sett bare en rørete svak suppe som ikke gir meg noe. Sitter bare å tenker, "hvis bare, hvis bare..."

 

Nå har jeg hoppa ut og spiller litt bf4 igjen, sier vel sitt. Tlou remastered, minecraft m.m kan ikke komme fort nok.

Lenke til kommentar

Noen andre som reagerer på at det er ingen incentiver til å utforske kartene?

Jeg har gjort litt utforsking og jeg syns det er mye å se og gjøre på, men det er jo klar de har jo laget sperrer for oss med å sette opp level 20 mobs rundt plasser de ikke vil at vi skal være....men det er jo mange lootcrates og ghosts du kan finne gjemt rundtomkring.....pluss at verden er så forbanna vakker og gøy å utforske uansett :) Dette er bare en litt mer utvida versjon av det alphaen var for de av oss som prøvde den.

Det gir deg en smakebit av storyen, en smakebit av dungeons, en smakebit av pvp, og en smakebit av utforskningen, gearingen og alt. Cluet er en smakebit.

Lenke til kommentar

Spilt noen timer Beta nå. Levlet til 8 med hunter klassen.

Spillet ser bra ut og flyter veldig bra på PS4. Alt føles veldig Halo, noe som jeg ikke var 100% happy med i starten da, da jeg heller liker måten COD flyter på når det gjelder FPS. Det har imidlertid vunnet meg veldig over de siste timene og jeg koser meg med spillet nå. Annet en noen connection issues har Betaen fungert supert her.

Eneste jeg sålangt irriterer meg over er hvordan spillet flyter i Crucible (PvP). Endeløst mye "dreper hver andre samtidig" og øyeblikk hvor jeg dreper fienden lenge etter jeg avfyrte siste skuddet. Det er noe som virker litt off. Har muligens noe å gjøre med at dritnettet mitt kjører Strict NAT, men trodde ikke det skulle ha så mye å si om det var deddis på alt.

Anyways. Beta er beta. Spillet er forhåndsbestilt, men fremdeles litt usikker på hvor lenge det klarer å holde meg hektet.

 

Soundtracket er foresten helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Er det bare Gamestop som har disse spesial utgavene av Destiny? Finner dem ingen andre plasser...håpet at Gamezone ville ha dem.

 

Har ikke funnet noen andre plasser foreløpig ;/ gamestop prisene er jo ville..

Kunne tenkt meg en limited, men 1200,- var småheftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...