Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sånn at man har charactern sin både på ps4 og xbox one?

 

Synes jeg leste det et sted...

mest sannsynlig er det xbox 360 og xbox one som har cross lagring, ps4 og ps3 har sikkert og, men det er lite sannsynlighet for att man kan bruke en lagring fra xbox one på ps4 og omvendt, blir heller ikke cross play mellom xbox one og xbox 360 samme med ps3 og ps4, så hver konsoll kjører egne servere

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hver plattform er sitt eget univers, dvs. du møter bare folk fra samme konsoll. Noe som er litt dumt med tanke på ps360 blir byttet ut av stadig flere mennesker. Hvorvidt karakteren din blir å følge Bungie kontoen din er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hater å spørre, men om noen hadde hatt en xb1 kode til overs hadde det vært satt veldig pris på. Jeg kan nemlig tenke meg å prøvde spillet med xb1 kontrollen og se om det er noen merkbare forskjeller mellom spillene.

Lenke til kommentar

Jeg har testet spillet på verst mulig måte xD, jeg har satt tvn min til en venn av meg for morgen skal det lanes. Sittet på en 720 dårlig oppløsnings tv å spilt destiny på xbox one nå. Jeg har ikke noe annet enn å bøye meg i støve , Bungie har gjort alt rett for min del, spillet har små bugs, men WHO THE FUCK CARES! Spillet kjører på x1 som ein drøm , Destiny er nydelig å se på, føles bra, Å utrolig mye å gjøre. GAME OF THE YEAR HAS SPOKEN TO US ALL :DDDDDD Kos dere videre med betan :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...