Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat hva jeg ville sagt selv, kvasbo. Godt beskrevet! :new_woot:

 

Bare jeg som finner det merkelig at en person som liker MoN syntes Rolex er flashy? Dobbeltmoral på høyt nivå, og vitner egentlig bare om håpløs selvinnsikt. Skal ikke begynne på hva man fremstår som når man går i MoN, men jeg vil på ingen måte si at om man går med de penere Rolex klokkene så fremstår man som en lottovinner.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at du har noen latterlige dobbeltmoraler.

 

Greit nok at Rolex er et go-to-merke for de som er nyrike og vil brenne penger på en klokke, men når man presterer å si at Rolex er superflashy og så sikle på en klokke som skriker nyrik russer skurrer det litt.

 

Det værste er at han ikke ser det selv heller, men han er såvidt seksten - så han er til en viss grad unnskyldt :)

 

Det er kun de glorete flashy Rolex klokkene som skriker nyrik russer, syntes nå hvertfall jeg. De Rolex klokkene jeg liker, liker jeg av den enkle grunn at de er pene eller kule - ikke fordi merket er så kult. Jeg sikler nok enda mer etter IWC portuguese og div andre, men noen av Rolex klokkene er nydelige.

Lenke til kommentar

Skjønner du virkelig ikke at jeg synes at merket ROLEX er flashy? Rolex er et merke alle vet er dyrt. Enkelt og greit.

 

Så pga. at det er dyrt er det flashy? Wow, i dag lærte jeg noe nytt.

:!:

 

Haha. Skal si du kan mye om klokker. Se hva Zenithen koster, du.

 

fkm: Jeg blir flau på dine veine at du drar opp et 2 år gammelt emne hver gang. Er ikke du voksen?

Lenke til kommentar

Skjønner du virkelig ikke at jeg synes at merket ROLEX er flashy? Rolex er et merke alle vet er dyrt. Enkelt og greit.

 

Så pga. at det er dyrt er det flashy? Wow, i dag lærte jeg noe nytt.

:!:

 

Haha. Skal si du kan mye om klokker. Se hva Zenithen koster, du.

 

Jeg har vel aldri påstått at jeg kan mye om klokker, men det at du sier at "Rolex er et merke alle vet er dyrt".

 

Kan da finne mange dyrere klokker enn Rolex som er mindre flashy.

 

I tillegg, hvorfor er det negativt at noe er dyrt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...