Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bensinstasjon, like greit der som noe annet sted. Jeg liker denne dama jeg :)

 

 

 

Så får vi karer tenke over dette og kanskje være litt forberedt om vi skulle oppleve noe sånt. Jeg hadde i alle fall hata meg selv om jeg hadde rota bort en sånn fin mulighet.

 

Det blir en vane det også, bare du roter det til mange nok ganger :p

Jeg har fått en sånn mulighet for 20 år siden og det irriterer meg enda at jeg ble perpleks og rota det bort. Etter den gang har sånne muligheter kun kommet i beruset tilstand og da har det i alle fall gått greit :p

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg får score hos noen på denne måten i sommer, vet jeg ikke om jeg skal la det bli med han første eller om jeg skal prøve flere. Det er liksom ikke meg å ligge rundt, samtidig er jeg så sugen på å bli pult hardt og brutalt av en totalt ukjent fyr gi han en god BJ, for så å bare dra hvert til vårt etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg får score hos noen på denne måten i sommer, vet jeg ikke om jeg skal la det bli med han første eller om jeg skal prøve flere. Det er liksom ikke meg å ligge rundt, samtidig er jeg så sugen på å bli pult hardt og brutalt av en totalt ukjent fyr gi han en god BJ, for så å bare dra hvert til vårt etterpå.

Det finnes da ingenting galt med å nyte et godt sexliv uten å være i et forhold. Er bare gamle myter og fordommer som taler mot, og kanskje konservative som enten ikke får seg noe eller som er usikre på seg selv. Det er i alle fall mitt syn på den saken. Kjør på og lev livet før du er gammel og skrukkete :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Jeg synes det høres kult ut :D

men tror sjansen er stor for at du virker en smule psyko haha

Psyko? Tss..hvem kan motstå en liten, beskjeden jente som spørr deg pent om å kaste henne i doggy asap.

 

haha, jeg tror derimot ikke at det at(??) du virker litt psyko stopper folk i å takke ja ;)

Lenke til kommentar

Hvis jeg får score hos noen på denne måten i sommer, vet jeg ikke om jeg skal la det bli med han første eller om jeg skal prøve flere. Det er liksom ikke meg å ligge rundt, samtidig er jeg så sugen på å bli pult hardt og brutalt av en totalt ukjent fyr gi han en god BJ, for så å bare dra hvert til vårt etterpå.

Det med BJ ville jeg stått over. Du vet ikke hva han har av sykdommer, og det kan smitte oralt. Bruk kondom og kos deg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis jeg får score hos noen på denne måten i sommer, vet jeg ikke om jeg skal la det bli med han første eller om jeg skal prøve flere. Det er liksom ikke meg å ligge rundt, samtidig er jeg så sugen på å bli pult hardt og brutalt av en totalt ukjent fyr gi han en god BJ, for så å bare dra hvert til vårt etterpå.

Det med BJ ville jeg stått over. Du vet ikke hva han har av sykdommer, og det kan smitte oralt. Bruk kondom og kos deg :)

 

Det har du selvfølgelig rett i:) BJ utgår med mindre jeg finner et fast følge

Jeg skal lage søte korketrekkere i håret mitt, ta på meg min fineste sommerkjole, shave meg glatt nedentil, droppe trusa, en ørliten dusj av yndlingsparfymen, lakke neglene og så er jeg klar.

Lov å spørre eksakt hvor du bor? Jeg bor også i nærheta av mjøsa og jobber nattevakt.....

 

Anonymous poster hash: fab43...151

 

Send meg pm, vil ikke fortelle hvor jeg bor her i tråden

 

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...