Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg orker egentlig ikke lese hele tråden og alle 11 sidene, kan noen fortelle meg hva som har skjedd/skjer/hva tråden handler om? Det jeg har fått med meg er at TS vil spørre random gutter om pulings, fått kontakt med noen av dem og tydeligvis sagt det, og en del diskusjoner om pulings på dass?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Garantert ;)

 

Men lurte litt på om hun skulle finne seg en 16 åring - noe som jeg tror vil resultere i ca 12 sekunder sex.

True dat. For min del er 26 år også unggutt :p Fremdeles lett å tenne men holder kanskje litt lenger enn 12 sek, er man heldig :p

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

True dat. For min del er 26 år også unggutt :p Fremdeles lett å tenne men holder kanskje litt lenger enn 12 sek, er man heldig :p

 

Hey ! Har ikke hatt 12 sekunder siden jeg var typ 15. Ikke noen antagelser eller stereotypiske referanser mot meg nå da.

Edit: Hvilken alder har du da - siden jeg er som en unggutt ? ;)

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Jeg er 18 o:-) + 10

 

:p

Haha - rene ungjenta du og da

 

Tja, 17-19-ish kanskje?

Vel - med tanke på hvordan de fleste 17-18 åringer er (med tanke på som oftest veldig villige og med på det meste med de fleste) så tror jeg nok du kan klare denne her allerede i helga.

Lenke til kommentar

Nja - mtp hvordan jeg mista min egen jomfrudom - så er jeg ganske sikker på at det var bedre for meg enn for henne...

 

Ja - det har du helt rett i - men spørs om han klarer å stå på da. Eventuelt om han vet hva mer han skal gjøre. Men noe sier meg at du tar kontrollen der ganske lett ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vel - med tanke på hvordan de fleste 17-18 åringer er (med tanke på som oftest veldig villige og med på det meste med de fleste) så tror jeg nok du kan klare denne her allerede i helga.

 

 

Takk, nå gjorde du dagen min ;)

 

Vil man forresten ha seg en ung gutt så er det bare å sette ned alderscopet på Tinder. Jeg gjorde det på gøy her om dagen, og fikk masse tilbud fra 22-åringer. Haha. Han ene ga seg ikke heller. Han ville tydeligvis ha seg en MILF. Bare så det er sagt, jeg takket pent nei :p

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Jomfrupikk er oppskrytt. Jeg har hatt fire jomfruer, og det var ikke noe å rope hurra for egentlig.

 

Anonymous poster hash: 50fd2...62b

Folk er forskjellige. Hvem vet, ikke sikkert disse jomfrupikkene syns du var så jævlig digg heller

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...