Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg hadde nok blitt sjokkert fordi det er ikke noe man forventer bare skal se men det hadde vært kjekt ;)

 

Du burde gjøre det, og kanskje filme det slik du får sett reaksjonen og så si det bare var noe skjult kamera tull etterpå :)

Lenke til kommentar

Filme og si at jeg kødda? Nei, jeg mener alvor jeg.

 

Jeg jobber i en klesbutikk og må si jeg biter meg litt i leppa og drømmer meg bort hver gang det kommer en digg gutt innom. Mer enn én gang har jeg hatt lyst til å be en gutt komme tilbake like før stengetid. Det å ha sex på jobb må jo være det diggeste i verden...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Filme og si at jeg kødda? Nei, jeg mener alvor jeg.

 

Jeg jobber i en klesbutikk og må si jeg biter meg litt i leppa og drømmer meg bort hver gang det kommer en digg gutt innom. Mer enn én gang har jeg hatt lyst til å be en gutt komme tilbake like før stengetid. Det å ha sex på jobb må jo være det diggeste i verden...

Ok isåfall er det bare å skyte på :)

 

Gutter generelt elsker sex så om du gjør det der vil han garrantert (om han er singel da) si ja men i værste tilfelle kan det bli en veldig pinlig situasjon om han skulle avvise deg

Jeg ville trodd du var crazy men hvis du var over 7/10 ville jeg tatt deg any day.

Hva klasifiserer du som en 7 av 10?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Okai, takk for svar, karer. Kommer sikkert aldri til å gjøre det. Jeg har bare vært singel og kjeppløs for lenge

 

Finnes nok mange andre mer "normale" måter å få seg et ligg på, men hvis du tror det kan være spennende er det ingenting som stopper deg fra å prøve. Men husk at mange vil bevare verdigheten sin, spesielt hvis de er edru eller ute av huset.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Slank, hvilken som helst høyde, langt hår og et smil som ikke er fucka.

Så om en dame er lubben blir du ikke noe tiltrukket uansett hvor fin hun er i fjeset?

Okai, takk for svar, karer. Kommer sikkert aldri til å gjøre det. Jeg har bare vært singel og kjeppløs for lenge

Slank, 163 høy, langt mørkt hår

Prøv tinder, jeg kan garrantere deg mange vil like deg :)

Lenke til kommentar

wow, herlig.. vi trenger flere jenter som deg. Kåte og direkte, mange gutter hadde takket ja for sure.

 

"Heei.. vet det høres litt rart ut, men jeg har hatt en frustrerende tørkeperiode siden jeg slo opp med typen.. også synes jeg du var så fin.. du kunne vel ikke tenkt deg å ha sexual intercourse?" :D

 

Menneh, jeg tror sjansestatistikken vil være ganske bra.. så go for it

 

Edit: du kan alltids hviske de i øret og si du har sykepleier uniform hjemme ;)

Endret av walkinbalance
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Sikkert ikke like spennende som å si rett ut at du vil knulle, men hva med å gi dem telefonnummeret ditt på en lapp?

 

 


Tror jeg hadde sett veldig rart på deg og gått vekk litt fortere enn normalt.

 

Jeg og, men spørsmålet er vel om heite gutter med tonnevis av selvtillit tenker det samme? (Unnskyld om du føler at du er i den kategorien).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort fra at butikken hadde fått en del (mulig maange) nye stamkunder (som mulig ikke kommer til å handle) som flyr rundt i butikken og håper på en privat omvisning i garderoben om de visste hvor du jobber...

Men spontanitet er fint det så lenge det er sikkert. Hold oss oppdatert da :p

Endret av Korpmettaren
  • Liker 2
Lenke til kommentar

wow, herlig.. vi trenger flere jenter som deg. Kåte og direkte, mange gutter hadde takket ja for sure.

 

"Heei.. vet det høres litt rart ut, men jeg har hatt en frustrerende tørkeperiode siden jeg slo opp med typen.. også synes jeg du var så fin.. du kunne vel ikke tenkt deg å ha sexual intercourse?" :D

 

Menneh, jeg tror sjansestatistikken vil være ganske bra.. så go for it

Kanskje det du. Hva har jeg å tape liksom. Jeg er lei av å være en snill liten pike, aldri hatt en ONS i hele mitt liv. Hva er galt med et kjapt lite knull?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...