Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser en deilig gutt tar jeg meg selv i å noen ganger tenke at jeg har lyst til å spørre han der og da.

Det kan være en random fyr i kassa på rimi.

Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......?

 

Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho.

hadde trodd jeg drømmer, men hvis du er digg og så selvsikker bare å finne et toalett. Hadde ikke sagt nei :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

hvor ble det av en oppdatering!!

Jeg har roet meg, etter råd fra andre på forumet. Gutter vil ikke ha kåte jenter på arbeidsplassene sine

 

gutter vil ha kåte jenter uansett hvor dem er, men at jobb er av de mindre populære stedene stemmer nok. Hvorfor var det kun aktuelt å sjekke opp gutter som, var på jobb egentlig? skjønte aldri det at dem måtte sitte bak ei kasse for at du skulle våge deg....

 

Anonymous poster hash: a100e...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ah det høres ut som meg :(. Har løftet mer enn 100 kg opp fra bakken og over hodet på trening, så med mindre du har kraftig fedme så skulle jeg klart det. Kan dog få problemer med vått grep, se video LOL.

Har også pikk og hår på brystet, men trimmer håret med jevne mellomrom så det ikke ser helt vilt ut.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z-spmgXTqxU

Jeg liker å ha noe jeg kan holde fast i når jeg rir et stykke mannfolk så for min del kan du bare la tjafset gro

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi offentlig dass ofte er møkkete og jævlig.

 

Jeg skrev ikke noe om, at det måtte være en offentlig "dass". Og er det det, så behøver en ikke ta det sittende. Bruk fantasien! Ellers er ikke alltid underlivet til folk, er "gullene reint" heller. Og for dem som er hysterisk, når det kommer til bakterier. Desifiser kjøkkenbenken deres, det er større fare for at dere blir syke av mat som blir infisert der, enn på en ikke "gullende rein" lokk til en wc.

 

Tror det er noen her, som knapt har hatt sex. :)

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Det er vel mer feelingen av å pule i andres piss og dritt. Ikke akkurat særlig tennende for de fleste.

Piss og dritt? Er det noen som har sex, nede i klossettet da. Er vel litt vanskelig for to mennesker å krype nedi klosettskåla. :) Og det er vel ikke så mange som benytter wc, på et typiskt utested og har sex der. Men det finnes da mange andre litt mer reinslige toaletter.

 

Hvis du er av typen som går rundt og gransker smuss, fare for bakterier, m.m., FØR du tenner, har du et problem! Du må kanskje ha et sterilt rom og seng også, eller.... Skal begge parter dusje først også?

Lenke til kommentar

Hvorfor var det kun aktuelt å sjekke opp gutter som, var på jobb egentlig? skjønte aldri det at dem måtte sitte bak ei kasse for at du skulle våge deg....

 

 

Anonymous poster hash: a100e...8bc

Det er jo det tryggeste. Da kan hun oppleve tenningen av å spørre noen og se det pinlige blikket deres uten å faktisk risikere å måtte ha sex med dem.

 

Snill pike vil slå ut håret, men tør ikke helt og løsner bare litt på hårbåndet i stedet.

 

 

Piss og dritt? Er det noen som har sex, nede i klossettet da.

Har du vært på et eneste offentlig toalett noen gang? Mennesker er jo verre enn griser, noen ganger virker det som om de gjør et poeng ut av å legge fra seg etterlatenskapene sine alle andre steder enn i doskåla. Anonymous poster hash: 2f882...88c

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...