Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en venninne som sa hun kan FINT klare seg uten noe som helst sex (inkludert onani) på 2 uker. Noen jenter har bare ikke den voldsomme driften hele tiden tror jeg, akkurat som menn.

 

Det greier hun nok, folk er jo så forskjellige. Jeg må få orgasme minst 1 gang om dagen og ofte må jeg onanere før jeg står opp om morgenen, ellers greier jeg ikke konse på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innrømmer at et slikt scenario har vært en drøm en stund. At hun er rett på sak og vi har sex der og da, uten å kjenne navnet på hverandre engang. Og det gjelder nok ganske mange gutter.

 

Men ærlig talt, hadde det hendt meg hadde jeg nok bare spøkt det bort og fortsatt med det jeg holdt på med, for å beholde verdigheten i tilfelle det bare er en spøk. Hadde hun stått på sitt fremdeles derimot, så hadde jeg lett tatt henne der og da om hun var attraktiv og jeg singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevd "nesten" det samme. Stod I kassa og jobbet, måtte gjøre noe matte så de to jente som handlet kunne splitte det på midten. Plutselig 4-5 min senere kommer hun ene inn igjen og sier "Vet du hva? Du var utrolig kjekk!" ble clueless for å si det sånn... Da jeg bare skulle sakt "Gi meg nummeret ditt da?" eller?

Lenke til kommentar

Jeg har ei venninne som med stolthet omtaler seg selv som "Slut". Endelig, etter ca. 2000 år begynner kvinner å tørre å avsløre at de også har en spontan seksualitet...

Jeg tror at en ærlig, men som andre sier, litt mer moderat framgangsmåte ville være ekstremt effektiv. Hadde ei jente med normalt utseende og som ikke var massivt overvektig, diskret og lavt sagt noe sånt som "Hei, kunne du vært interessert i litt uforpliktende sex med meg?" så hadde jeg nok først smilt og spurt om hun var seriøs eller tulla med meg. Hadde hun virka troværdig hadde jeg nok takket ja. Kondom ville vært et kriterie fra meg, "jeg vet ikke hva du har gjort, du vet ikke hva jeg har gjort, og ingen av oss trenger å lage barn i dag".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Når jeg ser en deilig gutt tar jeg meg selv i å noen ganger tenke at jeg har lyst til å spørre han der og da.

Det kan være en random fyr i kassa på rimi.

Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......?

 

Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho.

 

Først hadde jeg sikkert blitt overrasket og spurt om du var seriøs, så hadde jeg sagt ja takk. Vi trenger flere jenter som deg...

 

Så en YouTube-video en gang der det var ei jente som gjorde dette. Hun fikk stort sett positive svar :)

Når en gutt spurte jenter derimot...

 

 

Morsomme de

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

har opplevd det 1 gang..

kom å satt seg å spurte meg rett ut med en kondom i hånda. jeg beli litt stum å sa jeg vet ikke helt..åsså måtte de jentene dra.. skulle sagt ja vel.. haha

har også blitt spurt om det. Edru og helt ut av det blå (Jeg gikk i 8.ende og hun i 10.ende). De var teknisk sett to men hun ene ville bare se på. Avfeidet det som en spøk da, selv om i ettertid virket de ganske seriøse men var jo ungdomskolen da :p

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Er i samme båt som deg, TS! Er også jente og har i det siste hatt lyst på en FF egentlig.. Men hvordan går man fram, liksom? Synes å signe opp på Cupido.no eller noe annet er litt harry. Var ute å jogget i går på en sti, tok en liten pause og gikk inn til et lite restestopp område i skogen hvor jeg møtte på en gutt som gikk tur med hunden sin, og så plutselig for meg hvordan vi bare hev oss over hverandre og skiltes etterpå uten å engang vite den andres navn. Drømmer om at noe sånt noe kan skje engang, men er så altfor pyse til å gjøre noe med det!



Anonymous poster hash: 71b90...865
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Neida, man må bare tørre! Men ikke gå rett bort til en fremmed og si "knull vettet ut av meg", for dem tror enten du tuller eller noe sånt.

 

This is what you say:

"Kan jeg stille deg et litt direkte spørsmål? Mulig jeg høres helt sprø ut nå men jeg er virkelig ikke det, jeg bare har hatt lyst til å gjøre noe sånt en stund nå.

 

Kan du knulle vettet ut av meg her og nå med en gang?"

 

Så er det opp til hvor poppis fyren er og hvor fin du er om det blir noe på deg. Eneste som betyr noe

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Neida, man må bare tørre! Men ikke gå rett bort til en fremmed og si "knull vettet ut av meg", for dem tror enten du tuller eller noe sånt.

 

This is what you say:

"Kan jeg stille deg et litt direkte spørsmål? Mulig jeg høres helt sprø ut nå men jeg er virkelig ikke det, jeg bare har hatt lyst til å gjøre noe sånt en stund nå.

 

Kan du knulle vettet ut av meg her og nå med en gang?"

 

Så er det opp til hvor poppis fyren er og hvor fin du er om det blir noe på deg. Eneste som betyr noe

Seff ikke. Vet nøyaktig hvordan jeg skal gå frem nå. Gjenstår bare å finne en utvalgt. Og kjøpe en pakke kondomer. Kanskje jeg kjøper kondomer hos en fin gutt og lar det stå til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det

Nei. Alle gutter er ikke kåte hele tiden.

 

Det greier hun nok, folk er jo så forskjellige. Jeg må få orgasme minst 1 gang om dagen og ofte må jeg onanere før jeg står opp om morgenen, ellers greier jeg ikke konse på jobb.

Jeg er gutt (og singel) og mye mindre kåt enn det. Endret av Tåkelur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...