Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sykepleier, tenner du på mannlige sykepleierassistenter?

Nei. Jeg tenner på mannfolk med hår på brystet og grove arbeidshender. En som har null problem med å løfte meg høyt opp i luften og ta meg oppetter veggen

 

 

 

 

Skjønner ikke hvorfor du leter etter folk som sitter i kassa på matvarebutikk om du er på jakt etter grove mannehender

Du, for tiden er jeg sugen på det meste på 2 bein med pikk.

 

 

Ah det høres ut som meg :(. Har løftet mer enn 100 kg opp fra bakken og over hodet på trening, så med mindre du har kraftig fedme så skulle jeg klart det. Kan dog få problemer med vått grep, se video LOL.

Har også pikk og hår på brystet, men trimmer håret med jevne mellomrom så det ikke ser helt vilt ut.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z-spmgXTqxU

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare opprette deg en tinderprofil? Garanterer deg napp innen kort tid.

La nå jenta få jakte. Litt krydder i hverdagen for noen heldige gutter i nærheten av henne, en runketråd for oss og spenning for henne. Tinder du liksom.. Er jo bare å taste 'skal vi møtes og ha sex' på et tastatur og etterpå møtes. Du har vel skjønt at det er spenningen og arbeidet på forhånd hun tenner mest på

 

Anonymous poster hash: fab43...151

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kan du ikke bare opprette deg en tinderprofil? Garanterer deg napp innen kort tid.

La nå jenta få jakte. Litt krydder i hverdagen for noen heldige gutter i nærheten av henne, en runketråd for oss og spenning for henne. Tinder du liksom.. Er jo bare å taste 'skal vi møtes og ha sex' på et tastatur og etterpå møtes. Du har vel skjønt at det er spenningen og arbeidet på forhånd hun tenner mest på

 

Anonymous poster hash: fab43...151

Sånn jeg har tolket det så trenger hun bare å få seg noe :p men ser nå at hun ikke vil bruke tinder pga hun ikke vil ha fb- profil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Skjønner ikke hvorfor du leter etter folk som sitter i kassa på matvarebutikk om du er på jakt etter grove mannehender

Enig! Bare å finne seg en skikkelig tømmerhugger ;) så hadde du hatt problemer med å gå de neste dagene

 

ja saant

snakk om å sløse bort tiden

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke hvorfor du leter etter folk som sitter i kassa på matvarebutikk om du er på jakt etter grove mannehender

Enig! Bare å finne seg en skikkelig tømmerhugger ;) så hadde du hatt problemer med å gå de neste dagene

 

ja saant

snakk om å sløse bort tiden

 

Jepp ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...