Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

KarpeSkrotum, hvordan burde jeg ordlegge meg for å få napp? Hvordan hadde jeg trollbundet deg

Napp vil du få med den kommentaren også, men er du litt mindre rett på, så tror jeg flere vil nappe (sammen med et nydelig smil og glimt i øyet) (nappe; tog du an .. ehhhh :p )

 

Du vil nok ikke trollbunde meg, men du hadde nok gjort det da, for jeg liker frigjorte og selvsikre jenter/damer med glimt i øyet, som vet hva de vil og er rett på sak. (innenfor rimelighetens grenser) - men har dame jeg er trofast mot og er alt for gammel for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Skulle gjerne hatt tinder, men da er vel facebook et must og det nnnekter jeg å anskaffe meg.

Å, da kan du prøve hot or not. Det er akkurat det samme konseptet og du trenger ikke en facebook engang. Du kan koble den til facebook om ønsket men ellers lager du bare en konto og så kan du bruke den på pcer også :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Napp vil du få med den kommentaren også, men er du litt mindre rett på, så tror jeg flere vil nappe (sammen med et nydelig smil og glimt i øyet) (nappe; tog du an .. ehhhh :p )

Du vil nok ikke trollbunde meg, men du hadde nok gjort det da, for jeg liker frigjorte og selvsikre jenter/damer med glimt i øyet, som vet hva de vil og er rett på sak. (innenfor rimelighetens grenser) - men har dame jeg er trofast mot og er alt for gammel for deg.

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Når jeg ser en deilig gutt tar jeg meg selv i å noen ganger tenke at jeg har lyst til å spørre han der og da.

Det kan være en random fyr i kassa på rimi.

Du som er gutt og leser dette, hvordan hadde du reagert om en jente hadde kommet bort og sagt noe ala "Så fin du er! Jeg er kåt, kan du knulle vettet av meg?"......?

 

Jeg vurderer sterkt å bare gjøre det, men er redd jeg kommer til å virke helt psycho.

 

Først hadde jeg sikkert blitt overrasket og spurt om du var seriøs, så hadde jeg sagt ja takk. Vi trenger flere jenter som deg...

 

Så en YouTube-video en gang der det var ei jente som gjorde dette. Hun fikk stort sett positive svar :)

Når en gutt spurte jenter derimot...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forfriskende bare. Gutter er lei av å måtte gjøre alt selv. Med mindre statusen dems eller sjokket blir for stort siden det er litt uvanlig, så er det en gave bare.

 

Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det

 

Si ikke det. Jeg har vært mye kåtere enn alle mine ekser. Kan jo være fordi de syntes jeg var dritstygg, det vet jeg jo ikke

Lenke til kommentar

 

For min del hadde jeg umiddelbart gått til tanker som "ok denne dama er gærn og vil binde meg fast i senga og knekke begge beina mine så jeg ikke kan slippe unna".

 

Minner meg om en film jeg så som jeg ikke får frem navnet på :hmm:

 

TS: Go for it. Det verste som kan skje er at du kan prøve 20 ganger og få nei på 19.

 

 

Jepp, Misery med Kathy Bates.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Forfriskende bare. Gutter er lei av å måtte gjøre alt selv. Med mindre statusen dems eller sjokket blir for stort siden det er litt uvanlig, så er det en gave bare.

 

Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det

 

Si ikke det. Jeg har vært mye kåtere enn alle mine ekser. Kan jo være fordi de syntes jeg var dritstygg, det vet jeg jo ikke

 

Kan du poste et bilde av deg?

 

Jeg har en venninne som sa hun kan FINT klare seg uten noe som helst sex (inkludert onani) på 2 uker.

Jeg har slått den rekorden, jeg har klart meg i 22 år uten noe sex :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...