Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

 

 

Noen her som har hatt noen digge ligg i det siste eller? Her er det tørt, skal ikke skryte på meg noe:/

Lol håper dette ikke høres creepy ut, men jeg er også i østlandet. Men jeg må si at; jeg er ikke noe serlig god med jenter LOL, og jo penere, jo mer awkward blir det for meg hehe. Jeg er forresten i Sarpsborg om du vil møtes. Oisann dette ble creepy uansett det LOL. Men ta kontakt hvis du vil, er alltids klar for et ligg.. Sees ok :p

 

Forresten så har jeg aldrig hatt sex før. Måtte bare nevne det siden du sa du blir kåt av det faktum LOL. Krysser fingrene xD.

 

 

attachicon.gif1325449705482.png

 

 

Jeg ler! Jeg ler så jeg griner!  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

 

Anonymous poster hash: 2f882...88c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Trenger ikke en liten asiatisk tøs for å få til det da, gutter

Nei, det har du helt rett i! Har tatt forskjellige typer jenter oppetter veggen, det er like herlig hver gang! :D

Heldige de er da! Jeg har bare hatt lazy-ass typer som bare ligger der med boneren sin og forventer at jeg skal ri orgasmen ut av de. Kjedelig ja, men jeg får i alle fall en treningsøkt ut av det

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Trenger ikke en liten asiatisk tøs for å få til det da, gutter

Nei, det har du helt rett i! Har tatt forskjellige typer jenter oppetter veggen, det er like herlig hver gang! :D

Heldige de er da! Jeg har bare hatt lazy-ass typer som bare ligger der med boneren sin og forventer at jeg skal ri orgasmen ut av de. Kjedelig ja, men jeg får i alle fall en treningsøkt ut av det

 

Hehehehehe, MENNS klagepunkt de siste 20 årene har blitt unisex ser jeg. De aller fleste av oss kan vel til en viss grad relatere til potetsekksex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldige de er da! Jeg har bare hatt lazy-ass typer som bare ligger der med boneren sin og forventer at jeg skal ri orgasmen ut av de. Kjedelig ja, men jeg får i alle fall en treningsøkt ut av det

Det hjelper å ta litt initiativ og be han om å ta deg. Vær litt frekk. Funker for meg iallfall. :p

Lenke til kommentar

 

 

Trenger ikke en liten asiatisk tøs for å få til det da, gutter

Nei, det har du helt rett i! Har tatt forskjellige typer jenter oppetter veggen, det er like herlig hver gang! :D

Heldige de er da! Jeg har bare hatt lazy-ass typer som bare ligger der med boneren sin og forventer at jeg skal ri orgasmen ut av de. Kjedelig ja, men jeg får i alle fall en treningsøkt ut av det

 

 

Heldige og heldige, man må være to for å danse tango som det heter :p Syns jeg var minst like heldig som fikk lov til det, haha.

Har vært borti de som bare ligger der og omtrent, det er jo fryktelig kjedelig og turn-off.

 

Rideposisjonen syns jeg er helt konge, det er utrolig sexy å se jenta bevege seg sånn.. :love:  Men viktig å variere, så begge får utløp! Dessuten har jeg en tendens til å bli veldig, veldig ivrig.. :new_woot:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Trenger ikke en liten asiatisk tøs for å få til det da, gutter

Nei, det har du helt rett i! Har tatt forskjellige typer jenter oppetter veggen, det er like herlig hver gang! :D
Heldige de er da! Jeg har bare hatt lazy-ass typer som bare ligger der med boneren sin og forventer at jeg skal ri orgasmen ut av de. Kjedelig ja, men jeg får i alle fall en treningsøkt ut av det

Heldige og heldige, man må være to for å danse tango som det heter :p Syns jeg var minst like heldig som fikk lov til det, haha.

Har vært borti de som bare ligger der og omtrent, det er jo fryktelig kjedelig og turn-off.

 

Rideposisjonen syns jeg er helt konge, det er utrolig sexy å se jenta bevege seg sånn.. :love: Men viktig å variere, så begge får utløp! Dessuten har jeg en tendens til å bli veldig, veldig ivrig.. :new_woot:

Er den beste stillingen ja. Lett for begge å yte maksimalt også. Og kan gi jenta noen veldig raske orgasmen på den måten og dersom man peiser på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...