Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest Bloodborne er gøy, har spillt i 10-12 timer til nå. Men som noen andre sier så sliter det med noen fps dropps noen plasser og litt bugs har jeg møtt på, fiender som kommer opp en trapp blir sittendes fast og står og rister, og en god gammel kjenning der døde fiender sitter fast i foten min.

Lastetiden når du dør eller drar til et annet område er horribel, 40-50 sekund. :nei:

Men det artigste spillet jeg har spillt på PS4 til nå. Elsker denne typen atmosfære i spill og fiendene er kule.

Lenke til kommentar

Gleder meg til spillet, men litt trist å høre at det er litt teknisk fjas. Streng talt så har vel det vært slikt på hvert eneste Souls spill som har kommet ut. From virker ikke som den beste utvikleren på den siden, de tar det igjen på godt gameplay. Håper dette er tilfellet her også.

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

 

day one patchen vil fikse de fleste feila i spillet + korte ned loadinga, og den vil låse opp en del ting som fromsoftware ikke vil att vi som får spillet tidlig skal spoile, så regner med vi får den oppdateringa tirsdag

Hva var den 2.9 GB patchen vil allerede har lastet ned da?

 

Det skal visstnok komme en ny patch nå til uka.

Lenke til kommentar

 

day one patchen vil fikse de fleste feila i spillet + korte ned loadinga, og den vil låse opp en del ting som fromsoftware ikke vil att vi som får spillet tidlig skal spoile, så regner med vi får den oppdateringa tirsdag

Hva var den 2.9 GB patchen vil allerede har lastet ned da?

 

noen av annmelderne sier de lastet ned en 3,2gb patch og de har tilgang til en modus vi ikke har ennå(ikke chalice dungeons men en ting med caracteren som ingen vil avsløre, tror jeg har en anelse men vil ikke spoile noe), så tror nokk det kommer en på tirsdag som i tillegg låser opp mp serverne, er en del snakk om dette på neograf osv....

 

 

Sitter på avtrekkeren på kjøp av PS4 og Bloodborne nå. Hadde jeg vist at det ble sendt ut så tidlig hadde jeg bestilt før. Ser ut som Gamezone er tomme, så prøver meg på komplett. Bloodborne ser litt for awesome ut til å ikke kjøpe.

 

Bring on the hypetrain.

liker du de andre souls spilla så liker du nokk dette og, spillet er brutalt vanskelig, vakkert og områdene i spillet er bare sinnsyke, har selv spilt nå i 15-16 timer og må si att jeg ennå ikke er ferdig med å utforske første verdenen man har tilgang til og har death count på 15+ på alle 4 bossene så langt, siste tok meg 34 forsøk pga de bruker nye angrep hele tida, mer vil jeg ikke si for å ikke avsløre noe

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Var innom Expert, da jeg skulle kjøpe The Last Of Us: Remastered, og la merke til at de hadde Bloodborne stående i hyllene. Ble mildt sagt ganske glad, og dro med meg en kopi, så nå har jeg 2 rå spill å komme meg igjennom denne uken :w00t:

Da må jeg nok ned å sjekke de lokale butikkene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...