Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Ja, dette blir bra. Blir nok den threaded canen på meg også.

 

Leste et for-review i Edge, de er fornøyde med det, så det blir spennende å se hvilke karakterer det får.

Leste den jeg også, og må si jeg egentlig likte den veldig godt. Altså, jeg likte det de sa om spillet og at DE likte det. Men var også ganske nice med en slik review som la frem mye info (den var jo rimelig lang), men likevel ikke hadde noe karakter. Er litt forfriskende å bare lese argumentene og dømme selv hvor mye de trekker opp eller ned!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldig heldig! Har det kanskje i morgen du da.

 

Jeg fikk denne mailen angående bestillingen min på Nightmare Edition:

 

 

Hei

Vi har dessverre noen dårlige nyheter.
Bloodborne Nightmare Edition vil ikke være hos oss før tidligst en uke
etter release.
Det positive er at importøren vil sende deg kostnadsfritt et eksemplar
av Bloodborne direkte,
slik at du i alle fall kan spille i mens du venter på Nightmare boksen.
Vi og leverandør beklager dette, men håper at dette er en OK løsning.

 

Jaja, synd den kommer en uke etter, men får nå en vanlig utgave gratis til release.

Endret av Skogslik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldig heldig! Har det kanskje i morgen du da.

 

Jeg fikk denne mailen angående bestillingen min på Nightmare Edition:

 

 

Hei

Vi har dessverre noen dårlige nyheter.

Bloodborne Nightmare Edition vil ikke være hos oss før tidligst en uke

etter release.

Det positive er at importøren vil sende deg kostnadsfritt et eksemplar

av Bloodborne direkte,

slik at du i alle fall kan spille i mens du venter på Nightmare boksen.

Vi og leverandør beklager dette, men håper at dette er en OK løsning.

 

Jaja, synd den kommer en uke etter, men får nå en vanlig utgave gratis til release.

Fikk den samme selv!

Ble først litt sint, da jeg har vært borti at collectors har blitt utsatt og man derfor må vente lenger for å få spillet, selv om man betaler mer. Så leste jeg hele mailen og ble egentlig bare happy =)

 

Satser på at dette betyr at den "ekstra" utgaven kommer rett i postkassen, og dermed litt tidligere frem enn hva nightmare (som måtte blitt hentet som pakke) ville gjort.

 

Så all in all må jeg si at dette er veldig god behandling av kunden!

Lenke til kommentar

 

 

Senest mandag regner jeg med vi som har bestilt fra gamezone får Bloodborne. Hadde vært episk å fått det imorgen!

Har alltid fått spillet i posten dagen etter at gamezone har sendt det. Og jeg håper ikke at dette blir unntaket.
Men mitt problem her at jeg pleier sjelden å få post på lørdagen hehe.

 

tror det har noe med att vi bor midt i gokk :rofl: viss man bor i en storby så er det nokk bedre men her ute på lansbygda er de litt sløve med sorteringa av posten desverre :hm: men man vet jo aldri hva som skjer

Lenke til kommentar

 

 

 

Senest mandag regner jeg med vi som har bestilt fra gamezone får Bloodborne. Hadde vært episk å fått det imorgen!

Har alltid fått spillet i posten dagen etter at gamezone har sendt det. Og jeg håper ikke at dette blir unntaket.
Men mitt problem her at jeg pleier sjelden å få post på lørdagen hehe.

 

tror det har noe med att vi bor midt i gokk :rofl: viss man bor i en storby så er det nokk bedre men her ute på lansbygda er de litt sløve med sorteringa av posten desverre :hm: men man vet jo aldri hva som skjer

 

Kommer an på hva du definerer som landsbygda. Harstad er ikke akkurat så sentralt, men post fra gamezone kommer merkelig nok fort frem. Får håpe du får det i helga da Leffi :)

Lenke til kommentar

Leste her i går at gamezone sendte ut Bloodborne så hev meg på å bestille der og det ble sendt samme dag. Bra dere sier ifra ;). Må bare sende tilbake kopien fra Platekompaniet når den kommer hehe.

Håper posten er like kjapp her i Trondheim også.

Var vist ingen postbiler å se på denne lørdagen så må nok vente til mandag.

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

åååh, jeg er så sjalu!! Hvorfor lærer jeg aldri og bestiller fra gamezone??? =P

I know why, ville jo ha nightmare..

 

EDIT: PLEASE dere som har fått spillet, putt SPOILERS i SPOILERS!! Så kan dere heller si om det er artig eller ikke uten spoiler tags =P

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...