Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd å bli "fanget" i håndtaket på en vogn/kjerre rett til "høyre" før du kommer til det store bålet helt i starten av spillet? Jævla irriterende.

 

Men ellers bra spill! Er litt whimp så har brightness litt for høyt på! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har opplevd å bli "fanget" i håndtaket på en vogn/kjerre rett til "høyre" før du kommer til det store bålet helt i starten av spillet? Jævla irriterende.

 

Men ellers bra spill! Er litt whimp så har brightness litt for høyt på! :p

 

Ja har blitt "fanget"/satt fast der en gang..

Lenke til kommentar

Så lenge jeg har materialene tilgjengelig så oppgraderer jeg alltid våpen først.

 

Og så langt så har det ikke akkurat vært mangel på materialer, slik at jeg har 4 ulike våpen oppgradert opp til +7.

Du kan i utgangspunktet løpe gjennom disse spillene som level 1 hvis du er god nok.

 

I starten puttet jeg poeng i Vit og End, mens jeg etterhvert har fokusert på Str/Skill. Sjekk hvordan våpenet du liker å bruke skalerer med hvilke stats, og dump overflødig blod der du føler det trengs :)

Lenke til kommentar

digger spillet men må desverre gi opp å ta denne hunteren frem til jeg er noe høyere lvl:

 

 

følte meg liten etter 10-12 forsøk som gikk like dårlig, men kanskje en dag når jeg er noe høyere lvl :roll:

 

Hei

 

Når møtte du denne fyren?

 

Jeg har tatt bossen som er der, og gjort mye i ettertid, men har aldri møtt denne fyren. Har vært tilbake der gjentatte ganger.

Lenke til kommentar

 

 

digger spillet men må desverre gi opp å ta denne hunteren frem til jeg er noe høyere lvl:

 

 

følte meg liten etter 10-12 forsøk som gikk like dårlig, men kanskje en dag når jeg er noe høyere lvl :roll:

Hei

 

Når møtte du denne fyren?

 

Jeg har tatt bossen som er der, og gjort mye i ettertid, men har aldri møtt denne fyren. Har vært tilbake der gjentatte ganger.

Tror de blir plassert ut forskjellig fra hver gang. Har møtt en til nå og det var på gravgården hvor man møter boss 2.

Lenke til kommentar

 

digger spillet men må desverre gi opp å ta denne hunteren frem til jeg er noe høyere lvl:

 

 

følte meg liten etter 10-12 forsøk som gikk like dårlig, men kanskje en dag når jeg er noe høyere lvl :roll:

 

Hei

 

Når møtte du denne fyren?

 

Jeg har tatt bossen som er der, og gjort mye i ettertid, men har aldri møtt denne fyren. Har vært tilbake der gjentatte ganger.

 

du møter først en der du fighter andre bossen(på gravplassen er han og fighter hu hunteren med kråkearmoren) så møter du han i videoen i katedralen etter du har tatt bossen der og tatt noen flere bosser, vet ikke eksakt når

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Har ikkje spillt noen av dei andre spillene fra studioet og fy flate som eg dør, ser på meg sjøl som ein godt over gjennomsnitte gamer, men dette krever ein litt annen måte og spille på og det liker eg, trur eg kommer til å kose meg mye framover  :) Har spillt i litt over ein time, og koser meg, men møster litt gnisten av alle Loadingene.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...