Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

 

That feeling tho, etter at du har drept Cleric Beast bossen. Deilig sier eg bare. Jeg har selv ikke spilt noe av det souls spillene fra før. Døde 6 ganger før eg drepte bossen. Boss nummer to here i come. Lol

Nummer 2? gang dødsfallene med 10, og boss nummer tre gang deretter. 

 

Bare som du vet så har jeg aldri spilt Souls før. Er ikke " Pro " som deg.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, er bare at boss 2 er vanskeligere enn boss 1. Selv døde jeg 3 ganger på boss 1 og har nå prøvd boss 2 sikkert 8 ganger. Men tar han snart! Jeg har heller aldri spilt før, men opplever at det gikk litt lettere etter jeg farmet meg opp et par levels. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor er lantern nummer 3 ? Etter den i main ylnam eller hva det heter. Er det mye lengre enn de to hundene man møter på brua?

Det er stort sett alltid en ny lykt i samme område som bossen er på. Laget med vilje, irriterende noen ganger ja, at man må kjempe seg tilbake til bossen hvis man dør. Det skal koste litt å feile.

Lenke til kommentar

 

 

That feeling tho, etter at du har drept Cleric Beast bossen. Deilig sier eg bare. Jeg har selv ikke spilt noe av det souls spillene fra før. Døde 6 ganger før eg drepte bossen. Boss nummer to here i come. Lol

Nummer 2? gang dødsfallene med 10, og boss nummer tre gang deretter. 

 

Bare som du vet så har jeg aldri spilt Souls før. Er ikke " Pro " som deg.  :)

 

Mente det ikke slikt, jeg blir slått ned og sparket på konstant. 

Lenke til kommentar

Gjort de 5 første bossene nå, men nå aner jeg ikke hvor jeg skal gå videre. Noen tips?

du vet den store sirkelen der du låser opp porten med den nøkkelen du kjøper fra messengers, med de to hvitkledde kjempene der man finner en del madmans skulls (er en stor gravplass), du går tilbake der og begge de to kjempene sitter helt stille, og den ene sitter rett foran de trappene du skal gå ned, når du føger den veien vil du møte en dør som krever ett passord som du fikk etter du tok bossen på toppen av katedralen ved å klikke på skallen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvor er lantern nummer 3 ? Etter den i main ylnam eller hva det heter. Er det mye lengre enn de to hundene man møter på brua?

Det er stort sett alltid en ny lykt i samme område som bossen er på. Laget med vilje, irriterende noen ganger ja, at man må kjempe seg tilbake til bossen hvis man dør. Det skal koste litt å feile.

Det finnes en shortcut som gjør at du kan komme opp på brua bak "hundene" så man slipper å sloss mot dem. Det vil da bare ta 2 minutter å springe til første bossen fra lantern nr 2.

Lenke til kommentar

Jeg er skikkelig usikker med tanke på om jeg skal kjøpe Bloodborne.
Liker i utgangspunktet ikke vanskelige spill. kjører som regel på "easy" fordi jeg vil ha underholdningen og historien. Ikke fordi jeg vil svette meg gjennom button-mashing, og fin-motorikk-og-timing for å treffe innenfor 2ms.

 

Sånn sett likte jeg ikke Ori and the blind forest, da det ble så vanskelig for meg noen ganger at det var mest frustrasjon.
Spillet isolert sett er flott det, Ori, men for meg ødela vanselighetsgraden en god del av opplevelsen.

 

Så, er Bloodborne et slikt spill hvor en må være hardcore gamer, for i hele tatt å vurdere spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...