Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Skal en runde rundt og se om noen har det fysisk på lager. Er alltid en eller annen butikk som stiller ut noen dager i forveien.
Gleder meg ihvertfall. Spilt gjennom begge Dark Souls spillene, sistnevnte Dark Souls 2 satt jeg typ 100+ timer med. Blir det i nærheten så kult så er jeg knallfornøyd.

Edit: Ser faktisk Elkjøp Tiller lister det som på lager, kan kjøpes i butikk!!! For de som bor i Trondheim

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Har drept alle som var der nå, men la ikke merke til om jeg fikk noe tilbake. Kunne loote en fyr, så kan jo hende jeg har fått det da. Greien er at jeg døde en gang tidligere og da var jeg veldig kjapt tilbake og da lå det en rød dam der.

skal ligge en sort damm der blood echoes ligger, og du ser dette tydelig viss du plukker dem opp siden det står over hele skjermen att blood echoes returned

 

btw må si jeg digger spillet så langt etter 3 timer spilling tok jeg første boss, mye vanskeligere enn de tidligere souls spilla, og spillet virker veldi åpent så langt

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Ok. Har drept alle som var der nå, men la ikke merke til om jeg fikk noe tilbake. Kunne loote en fyr, så kan jo hende jeg har fått det da. Greien er at jeg døde en gang tidligere og da var jeg veldig kjapt tilbake og da lå det en rød dam der.

skal ligge en sort damm der blood echoes ligger, og du ser dette tydelig viss du plukker dem opp

 

btw må si jeg digger spillet så langt etter 3 timer spilling tok jeg første boss, mye vanskeligere enn de tidligere souls spilla, og spillet virker veldi åpent så langt

 

Fint at du er god på spillet....så kan du jo hjelpe meg ut av diverse kniper :)

Har såvidt startet det opp og så fant kona ut at i dag er den store vaske hus dagen :(

Godt mulig at demon souls, dark souls og bloodborne er vanskelig, men å blidgjøre en kvinne er vel så utfordrende. Ønsker meg et "real life" bonefire....

Lenke til kommentar

Bestilte først Bloodborne for 2 måneder siden på CDON, så at spillet ikke var sendt i dag så tok kontakt med de, de var vist "utsolgt" og jeg kom derfor ikke til å få det på release, bestilte det da på Gamezone tidligere i dag og håper at jeg får det innen onsdag! Har aldri bestilt noe fra Gamezone så er ikke sikker på hvordan leveransene dems fungerer, noen som har erfaring?

Lenke til kommentar

 

 

Ok. Har drept alle som var der nå, men la ikke merke til om jeg fikk noe tilbake. Kunne loote en fyr, så kan jo hende jeg har fått det da. Greien er at jeg døde en gang tidligere og da var jeg veldig kjapt tilbake og da lå det en rød dam der.

skal ligge en sort damm der blood echoes ligger, og du ser dette tydelig viss du plukker dem opp

 

btw må si jeg digger spillet så langt etter 3 timer spilling tok jeg første boss, mye vanskeligere enn de tidligere souls spilla, og spillet virker veldi åpent så langt

 

Fint at du er god på spillet....så kan du jo hjelpe meg ut av diverse kniper :)

Har såvidt startet det opp og så fant kona ut at i dag er den store vaske hus dagen :(

Godt mulig at demon souls, dark souls og bloodborne er vanskelig, men å blidgjøre en kvinne er vel så utfordrende. Ønsker meg et "real life" bonefire....

 

stemmer, ikkje alltid like lett å ha kvinnfolk i hus :) og hjelper deg gjerne med spillet viss du trenger hjelp, men for øyeblikket så laster ikke vennelista eller andre ting så tror psn kanskje er under vedlikehold eller andre problemer + tror ikke bloodborne serverne fungerer før tidligst mandag

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Bestilte først Bloodborne for 2 måneder siden på CDON, så at spillet ikke var sendt i dag så tok kontakt med de, de var vist "utsolgt" og jeg kom derfor ikke til å få det på release, bestilte det da på Gamezone tidligere i dag og håper at jeg får det innen onsdag! Har aldri bestilt noe fra Gamezone så er ikke sikker på hvordan leveransene dems fungerer, noen som har erfaring?

du får spillet dagen etter de har sendt det, så tvilsomt du får det senere enn tirsdag

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om From Software vil kutte ut souls serien helt, nå som de har sony bak seg som propper de fult av penger til å lage ekslusive spill.. Håper virkelig ikke Bloodborne er slutten for Souls serien.

Jeg har et litt annet håp... Siden Sony er med på laget igjen, så kan det hende at vi får et nytt Demon Souls etter hvert, med tanke på at Sony har rettigheten til Demon Souls... Men vi får se, i første omgang gleder jeg meg til Bloodborne ^^

 

Edit: Og det virker jo som om From har (minst) to team, med tanke på at Dark Souls 2 ble utviklet og utgitt for bare et år siden, og at grunnen til at Miyazaki ikke jobbet med DS2 var at han holdt på med det som den gang var Project Beast... Mulig det blir fortsettelse i Souls fra et team og nye IPs fra et annet?

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

Gøy spill, men de lange lastetidene er jaggu en prøvelse.. Spesielt for en som dør mye!

 

Hadde håpa at det for en gang skyld skulle være et spill uten merkbare og irriterende fps drops, men ikke f... om man slapp unna det her heller. Begynner nesten å lure på om det er noe feil med konsollen min? Jeg har FC4, The evil within, AC: Unity, GTA V og Driveclub. Jeg merker ikke noe særlig fps-problemer med GTA V og Driveclub, men bloodborne sammenligner jeg nesten med Unity skandalen. Kan ikke engang snu kameraet rundt (uansett hvor jeg befinner meg) uten at det er seriøse fps drops og det "hakker" i et sekund, eller to, eller tre. Dette var bare et eksempel, men fps-drops er tilstede over alt hele tiden får jeg inntrykk av :-(

Lenke til kommentar

Du spiller tilfeldigvis ikke på et TV som har et 50Hz panel vel?

 

Nei. Jeg tok å dobbeltsjekka at alt var stilt inn riktig. Jeg har det på "game" modusen, og da er det 1080p, 60hz. Hvis jeg har det på noe annet enn den "game" instillingen da flyter spillene dårlig, men det er vel på grunn av all den motion effekten osv.

 

Er denne TV'en jeg har, kjøpt ny for et par år siden http://www.lg.com/uk/tvs/lg-55LM670T-3d-tv

Lenke til kommentar

Nei. Jeg tok å dobbeltsjekka at alt var stilt inn riktig. Jeg har det på "game" modusen, og da er det 1080p, 60hz. Hvis jeg har det på noe annet enn den "game" instillingen da flyter spillene dårlig, men det er vel på grunn av all den motion effekten osv.

 

Er denne TV'en jeg har, kjøpt ny for et par år siden http://www.lg.com/uk/tvs/lg-55LM670T-3d-tv

 

 

Ok, ja den har et 100Hz panel så i game modus så skal du være i boks. Er jo mulig du bare er følsom for det da og ser det så godt? Men fks The Evil Within er rimelig horribel på framerate. Selv etter patchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...