Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme jeg suger skikkelig, kommer meg bare ikke videre :p

 

Når jeg prøver å ta han første sværingen (vet ikke om det er boss eller hva det er) så klarer jeg ikke få til den stagger effekten, jeg prøver å skyte i det han skal slå meg men rekker ikke trekke av før jeg liigger i bakken og da er det gjort.

 

Har ikke mistet mote enda, gleden blir bare større når jeg klarer det.

Lenke til kommentar

Bug eller tiltenkt? 

 

Kjøpte 4 stk Blood vials (kjøpte flere samtidig) og nå koster én 720 echos... Ikke nok med det, men prisene på alt annet er også blitt 4 ganger dyrere. 

 

Du har ikke levla opp på karakteren? Ser for meg at prisene øker samtidig som man levler.. men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Så, hva er greia med dette spillet?

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal slakte de folkene i startområdet. Har ikke fått noen fullgod forklaring, eller motivasjon eller noe som ligner en story. Så når jeg må cleane de samme områdene gang etter gang så går jeg til slutt lei. Ikke av bossfights eller det som er vanskelig, men den sinnsyke repetisjonen hele tiden.

 

Jeg kan heller jobbe overtid og kose meg med jobben min som jeg elsker, enn å gjøre de samme kjedelige trash mobsa i Bloodborne en hel fredagskveld.

 

Finnes det noen måte å fjerne trash mobs permanent på? Eller er dette halve spillet?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du skal drepe de gang på gang? Så lenge du ikke dør eller forlater området kommer de ikke tilbake.

 

Hele poenget er at du skal komme deg framover i spillet, drepe bosser og dra til nye områder. Du trenger ikke springe rundt å "farme" samme skapninger OL og om igjen, selv om det kan være greit med en level eller to ekstra.

 

Jeg drar stort sett bare til basen etter at jeg har funnet en ny lykt, eventuelt hvis jeg dør.

Lenke til kommentar

Ja, etter rulleteksten starter alt på nytt. Men du må belage deg på at alt er MYE vanskeligere Ble nettopp ferdig med andre boss og det var mildt sagt brutalt. :)

Cool. Er på sistebossen nå. Døde tre ganger og valgte å se film istedenfor. Skal fullføre i morgen. Litt usikker på om jeg skal spille ng+ eller starte på en ny karakter å utforske litt mer enn jeg gjorde med nåværende karakter.

Lenke til kommentar

Har sett en del gameplay på YouTube, og må si jeg er imponert og det ser meget bra ut. Men jeg vil høre med dere som har spilt det masse om det passer for meg.

 

Jeg er ikke en rollespill-entusiast i utgangspunktet, spill som skyrim og WoW interesserer meg egentlig ikke, jeg er detaljfrik og Grafikk-hore av dimensjoner, slossingen i skyrim f.eks der man såvidt føler man er borti noen er grusomt kjedelig spør du meg, jeg vil føle vekten og kraften og SE at jeg treffer fienden i solar plexus for at jeg skal klare å engasjere meg litt.

 

Jeg er veldig glad i story-baserte spill, som the order som var fantastisk men alt for kort. Og heavy rain synes jeg er ett kunstverk, forsåvidt det samme med beyond two souls. Jeg spiller andre friere spill også, som farcry og slikt.

 

Jeg er ikke avhengig av at bloodborne skal ha en sensasjonelt bra histore, men jeg må ha en tendens av det, noe som driver meg fremover. At ikke det kun går ut på slakting og leveling på en måte.

 

Så, er dette noe for meg?

Fikk en nostalgisk shadow of the colossus feel av enkelte klipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...