Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Var innom Expert, da jeg skulle kjøpe The Last Of Us: Remastered, og la merke til at de hadde Bloodborne stående i hyllene. Ble mildt sagt ganske glad, og dro med meg en kopi, så nå har jeg 2 rå spill å komme meg igjennom denne uken :w00t:

Seriøst??? Da skal jeg sjekke også. Holy hell!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir litt sånn delvis forbanna kjenner jeg. Spillet ble satt på nedlasting i går kveld og jeg kom hjem nå. Da viser det seg at den har lastet ned patch og de første 6 GB som skal til for å spille, for så å stoppe. Kjedelig.

 

Må sikkert vente 2-3 timer på de siste 20 GB.

Lenke til kommentar

 

The development team is currently exploring another patch for Bloodborne, seeking ways to improve load time duration, in addition to other performance optimisations and miscellaneous bug fixes”

http://ps4daily.com/2015/03/bloodbornes-long-load-times-will-be-fixed-in-a-patch/

 

 

 

Døde nok av ganger selv når jeg tesett litt i går, og det før noe som helst boss :p

Men plager meg ikke så mye den loadingen egentlig, da jeg har pcn rett ved.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Har spilt bloodborne et par timer, og kommet til første boss, som eier fletta av meg for å si det sånn.. Noen som vet når loading screens blir patcha? Frister veldig lite å spille spillet når det tar 50-60 sekunder å spawne hver gang jeg dør og skal i basen.

 

Har ikke fått med meg noe dato for patchen, men at de jobber med den.. kommer vel fortløpende ila. de neste dagene kan jeg tenke meg. Selv tviler jeg på at de får lastetiden ned så mye som man håper på.

 

Med den ventingen en "souls-noob" som meg sitter med nå mellom hvert dødsfall, så er for eksempel bare 10 sekund mindre lastetid en gudegave ;-)

Lenke til kommentar

Fikk omsider bloodborne i går, kommet meg til 3. boss med alt for mange deaths. Damn jeg digger dette spillet! Innfrir på alle områder, og fy flate så vanskelig dette er sammenlignet med fjorårets Dark Souls 2!! 

 

Kunne ønsket meg litt flere våpen/klesplagg (uten å egentlig ha behov for noen av delene) og litt kjappere loading, men utenom det er alt fabelaktig!

 

Nå må jeg bare lære meg å dra tilbake til Hunters Dream for å bruke blodet mitt før jeg dør... Av en eller annen grunn er det alltig bare litt til å utforske når jeg sitter på nok til å gå opp 3-5 levler! xP 

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd Dark Souls/Demon Souls eller lignende spill. Bloodborne ser spennende ut, men tror dere det blir for vanskelig og frustrerende for en "middelmådig" gamer som meg? Kan ikke skryte av å ha god tålmodighet heller.. Veldig usikker på om jeg skal kjøpe Bloodborne, rett og slett fordi det kan bli for vanskelig for meg.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd Dark Souls/Demon Souls eller lignende spill. Bloodborne ser spennende ut, men tror dere det blir for vanskelig og frustrerende for en "middelmådig" gamer som meg? Kan ikke skryte av å ha god tålmodighet heller.. Veldig usikker på om jeg skal kjøpe Bloodborne, rett og slett fordi det kan bli for vanskelig for meg.

Om du har muligheten, kjøp Darksouls på steam til 50kr og se hvordan du synes vanskelighetsgraden er, og om du har det gøy med spillet. Om ja, kjøp BB, om nei, spar pengene.

 

Kjøpte BB på vei hjem fra jobb i dag, og etter mye om og men klarte jeg å lurke meg til førstebossen. Har storkost meg så langt, og er ganske sikker på at jeg hadde tatt han på første forsøk om ikke alle coctailene mine bommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sliter veldig med spillet, hadde en anelse om at vanskelighetsgraden blei for mye for meg, men etter en del spilling begynner det så smått å hjelpe. Trodde jeg kom til å hate å dø, men nå gjør det ingenting lenger, og jeg begynner å like spillet mer og mer. Ikke greid første boss enda, har prøvd noen ganger, var ikke så langt unna første gangen, men da hadde jeg mange coctails, har ikke hatt så mange de to andre gangen jeg har prøvd. Får vel bare fortsette å prøve, blir jo bare bedre, og blir mer og mer vant til kontrollene og hvordan jeg burde gjøre ting.

Lenke til kommentar

Koser meg virkelig med spillet!

Ikke rørt noen av souls spillene pga at jeg trodde det var for vanskelig/frustrerende for meg, men har fulgt med på Bloodborne siden det ble annonsert.

Har tatt boss nr 2 nylig, liker det bare mer og mer.

Klarte faktisk første bossen på andre forsøk, uten bruk av coctails. Boss nr 2 på første forsøk.

 

Ser frem til helg så jeg kan spile mye mer en nå når jeg må på jobb :p

Lenke til kommentar

Fy faen for et spill, digger alt til nå. Noen som har opplevd vreden av Yahar' Gul enda?.. Har for første gang holdt på å knuse en kontroller! Har ikke lyst å dra siden det er en fin plass å farme litt Twin shards, men det pusher grensene mine altså.

 

Tror jeg har død rundt 20-30 ganger i spillet før jeg kom hit. Har død rundt 20 ganger her inne på under en time nå.

 

Edit: Justert tallene litt. Var litt lave først. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...