Gå til innhold

Hyrules grenser åpnes opp i nytt Zelda-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en demo av starfox og kontroll-opplegget så noe knotete ut. Jeg har lyst å spille konsoll-spill med en vanlig kontroller, ikke to tre forskjellige med en ekstra skjerm på den ene som du må se på samtidig som du skal se på den store skjermen, og så må du veive den ene veien for å styre ditt og vifte med den andre hånden for å gjøre datt. Virker som alle nye nintendo-spill skal presse inn både bevegelsesstyring og monsterkontrolleren med skjerm, bare for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Uff, jeg er skeptisk til at det skal gjøres forandringer i oppskriften som har gitt oss alle de magiske spilleventyrene. Selv i Skyward Sword føler jeg at de gjorde forandringer som hindret spillet i å bli en ny favoritt. Jeg håper de vet hva de gjør!

 

Sånn utenom min skepsis til forandringer, gleder jeg meg som et barn! :-) Dette blir muligens spillet som får meg til å omsider koste på meg en Wii U.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror Zeldafans vil ha mer likedan. Bare bedre.

 

Å skifte for mye på formelen vil fremmedgjøre veldig mange.

(Dog synes jeg fektingen og bruken av wii-kontrolleren i Skyward Sword var ganske nyskapende)

 

Det vil de sikkert, men hvor lenge kan nintendo leve på gamle fans? Det virker som svaret ihvertfall er "ikke evig", om man ser på hvordan det har gått for wii U.

 

AtW

 

wii u selger ikke så bra, fordi det finnes ingen grunn til å kjøpe konsollen. Ingen app ingen grunn. Hadde Zelda vært en launch-tittel så hadde Wii U solgt som vann i ørken. Jeg hadde kjøpt Wii U med zelda uten å blunke ved dag 1.

Lenke til kommentar

Dette bildet oppsummerer alle mine drømmer om et nytt Zelda-spill:

 

1.956x538c.jpg

 

Stilen her er perfekt. Flott balanse mellom realisme og en eventyrisk og fargerik stil som passer perfekt til Zelda. Det ser ut som et romantisk maleri!

 

En stor, åpen verden som byr på spennende utforsking er akkurat det jeg har håpet på.

 

Men dette tar nok tid. De er sikkert ikke mer enn halvveis i utviklingen ettersom de ikke viste fram mer. Utsettelse til 2016 er nok ikke noe dårlig tips.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...