Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Det er så vanvittig mye sutring, klaging og drama i pro clubs :p folk har krangla i hele dag og jeg har som manager prøvd å være fredsmegler.

 

Blir bombardert med private meldinger om hvor dårlige de andre er, de krangler i chat'en, truer med å stikke hvis laget ikke føyer seg etter én spillers ønsker (posisjon, formasjon), slenger dritt om de som ikke er med i party chat... og på toppen av det hele måtte jeg fjerne fem spillere eller noe fordi de ga blaffen i en helt enkel beskjed.

 

Puh :laugh:

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Upålitelig?

 

Jeg lærte forresten også at man ikke kan svare på de mld hvor de kritiserer andre spillere. Plutselig stakk han ene og slettet meg fra vennelista, kort tid etter at jeg hadde sagt til en annen at fyren hadde klaget til meg hele dagen og at jeg vurderte å fjerne ham. Må bare anta at et skjermbilde av mld har blitt sendt til vedkommende.

 

Han som stakk var en pest og en plage. Klaget på spillerne, både i mld til meg og åpent i chat'en, kranglet med flere av de andre, truet med å forlate klubben om han ikke fikk være alenespiss (mente at andre spisser og CAM'er som jeg hadde rekruttert bare måtte godta å spille LAM eller RAM i hver eneste kamp). Han mente også at vi skulle gi en rapport (?) på spillerne etter første kampen deres :p

 

Slitsom rekrutteringsjobb. Sendte ut fantastisk mange mld til folk med høy overall rating i drop-ins og håpet at noen skulle joine, men fikk inn flere gode spillere.

Lenke til kommentar

Jeg bruker å styre spillerne mine mot forsvaret mitt hvis motstanderen har ballen allerede på midtbanen. Jeg går ikke direkte inn i taklinger hvis jeg kun har 2-3 forsvarere mot to lynkjappe spisser. Venter som oftest til han er enten inni boksen min eller rett utenfor før jeg takler. På den måten er forsvaret mer tett og vanskeligere å penetrere. Problemet med slik defending er at man blir mer sårbar mot finesseskudd fra utenfor boksen.

 

Trikset er egentlig å score flere mål enn motstanderen. Har du noen OP spisser så gjelder det bare å score mest mulig mål og få overtaket så fort som mulig. Hvis jeg leder 3-0 til pause fortsetter jeg å angripe i 2. omgangen og legger massivt press på han. Begynner man å spille defensivt og skal "safe" inn en 3-0 ledelse ved å sentre ballen frem og tilbake i forsvaret, så blir man til slutt å gjøre en tabbe som gjør at han får tak i ballen og scorer. Plutselig er man blitt så defensiv og passiv at han leder 3-4 på slutten av matchen. Angrep er det beste forsvar heter det seg! :D

Lenke til kommentar

http://www.futhead.com/guides/285/fifa-rage-anger-management-guide/

 

5 strake tap i 2. divisjon.. Da har jeg ikke inkludert cheaterne som ragequitter via glitch slik at kampen ikke telles for min del. Mister bare kontrakter.. Så var det den handicapen som oppstår i enkelte matcher.. gud bedre..

 

Vet ikke hva det er med fifa, men det gjør meg skikkelig jævlig forbanna. Jeg er langt ifra en person med særlig stort temperament til vanlig, men jeg kastet faktisk kontrolleren så hardt i murveggen i den siste kampen at kontrolleren knuste i flere biter. Fifa er faen med farlig.. får ut det verste i folk! :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så noen guider på nett, hvor han bruker å containe & bytte spiller ofte, det gjorde det igrunn bare verre for meg. De bare løper fordi forsvaret da det er store rom eller noe annet piss... 

Vaneligvis så bruker jeg å styre spilleren manuelt med jockey etter motstanderen.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Er et par ganger i uken hos en kompis for å spille dette spillet mot han. Det er alltid like gøy og morsomt når han får seg til å klikke. Klikker fordi spillerne (Han pleier være Barca, jeg Real Madrid) ikke gjør som han vil/trykker, og kommentarene blåser ut i alle kanter. 

 

En av de mest brukte er; " Stevie Wonder hadde jo gjort det bedre."  " Åja, det er treff en hvit spiller dagen." " Åja, det er sånn ja. Messi, en av de beste i verden klarer ikke holde på ballen." " Messi, din idiotiske dverg."  " Neymar, du er ubrukelig, din bananformede ape." " Jeg er sikker på jeg er jinxet i dette spillet." " Det må være noen der oppe som virkelig ikke liker meg." " De gjør stikk motsatt av det jeg gjør. Det er helt utrolig."

 

Er ikke bare kommentarene som flyr. I mars kjøpte han Xbox One og siden den gang har han hatt 10 nye kontrollere. 

 

Den ene gangen ledet han 2-0 til det var spilt over 60 minutter da jeg fikk redusering. Han klarte å holde hodet kaldt nok til da jeg scoret i det 85 minutt. På overtid gjorde jeg 3-2 og dommeren blåste av like etterpå. Da skal jeg love dere den kontrolleren ikke fungerte 5 sekunder senere. Smelte den i gulvet og batteriene fløy i alle retninger og RT-knappen så ut som noe invalid.

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ughhh. Fyren leder med to mål og det er noen minutter igjen (Er på typ 80 minutter). Han spiller fram og tilbake mellom spillerne sine i forsvar. Selv med fullt press og alt er det vanskelig å få tak i den. Får tilslutt den og scorer med en gang. Så gjør han det samme rett etterpå.Kampen ender 3-2 til han fordi han er en feiging. Hadde lett slått han om han ikke hadde holdt på slik. 

Og ingenting får man gjort mot slike folk. Det er det som er kjipt med spilling online. I det ordentlige liv kan man kjefte på de og gå til angrep. Online må man bare sitte og godta dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...