Gå til innhold

Warcraft-filmen er ferdig innspelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet jebus så lang tid de har brukt på den filmen, ender sikkert opp med å suge eselballe.

 

Ja for Blizzard er kjent for å bruke lang tid på ting før de lanseres i dårlig tilstand...

 

Jeg vet ikke, tror denne kan bli bra. Blizzard har vist nok hatt veto ang. flere ting så forhåpentligvis blir denne filmen en oppsving for spillbaserte filmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ja for Blizzard er kjent for å bruke lang tid på ting før de lanseres i dårlig tilstand...

*host * diablo 3 * host * Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

De har rettet opp mye av det de gjorde feil i D3, de prøvde noe nytt, de failet, men de fikset det opp igjen. Diablo fansen er ganske mye mer hardcore enn de fleste andre fans, så det er ikke så lett å tilfredstille alle på første forsøk.

Et mmo som WOW og et rpg som Diablo 3 kan forsåvidt ikke sammenlignes med en film. Et spill kan patches og forandres i ettertid, det kan ikke en film. (Første gang jeg faktisk forsvarer Blizzard på en stund, hmm)

Gru/-gleder meg til denne filmen, da jeg er redd for at de vil prøve å treffe så bredt som mulig. Håper de kun sikter seg inn mot oss som har spilt Wc/wc2/wc3 og wow og som elsker Warcraft universet, og ikke alle andre.
Holder forhåpningene lave, gidder heller telle dager imens jeg venter på filmen, men jeg kjenner jeg gleder meg veldig mye :wee:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

 

 

Ja for Blizzard er kjent for å bruke lang tid på ting før de lanseres i dårlig tilstand...

*host * diablo 3 * host *

 

 

*host* noen som spilte WoW når det kom ut? *host*

 

 

Hva var så utrolig galt med World of Warcraft når det kom ut? Sett bort ifra infrastruktur og serverproblemer på grunn av belastning så var det da ikke så alt for store utfordringer og negative sider med selve spillet sett opp imot hva som var standard for MMO-spill før og under tiden som WoW ble sluppet?

Lenke til kommentar

 

Sweet jebus så lang tid de har brukt på den filmen, ender sikkert opp med å suge eselballe.

 

Ja for Blizzard er kjent for å bruke lang tid på ting før de lanseres i dårlig tilstand...

 

Jeg vet ikke, tror denne kan bli bra. Blizzard har vist nok hatt veto ang. flere ting så forhåpentligvis blir denne filmen en oppsving for spillbaserte filmer.

Duncan Jones has regi, men Activision Blizzard har veto? De klønet til det veletablerte WoW, Starcraft 2's historie er 80% møl og I LOVE YOU BUT I CANNOT LOVE YOU :((((. Storyen i D3 er så ufattelig..klam, at selv som parodi på de forrige spillene holder det ikke.

 

Det kommer til å bli en film med fantastisk animasjon. Ikke dårlig, ikke bra. Bare veldig intetsigende fordi den er laget for både Warcraft-fans og folk som ikke har noe forhold til spillene i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er animert eller ekte?

Hvis det blir ekte så har det all grunn til å faile assively, men hvis det blir animert så har det større sjans for å ikke være shait.

 

jus sayin

 

det er ekte og takk for det. Håper jo at de ikke kjører full cgi på horde, men tror sikkert de gjør det noe som er kjipt The hobbit mistet litt av sjarmen da de droppet skuespillere til orkene.

 

Men det er 2 år til det gis ut og spill filmer har jo ikke akkurat historie for å være mesterverk.

Lenke til kommentar

10 år etter at alle ville ha filmen, da hører vi at den kommer snart.

Spillet var dødt for 2 år siden, blir ikke mindre dødt av å vente på en film som kommer til å være glemt om 2 år.

 

1. Jeg går ut i fra at du tror at dette er en "World of Warcraft"-film, men det er altså feil. Warcraft er en av de største merkenavnene innen dataspill, så det er ikke noe som er glemt her i det hele tatt.

 

2. "Spillet" er langt i fra dødt. Det er rundt 7 millioner aktive spillere fremdeles, selv om det på sitt høydepunkt hadde 12 millioner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

10 år etter at alle ville ha filmen, da hører vi at den kommer snart.

Spillet var dødt for 2 år siden, blir ikke mindre dødt av å vente på en film som kommer til å være glemt om 2 år.

 

Hvordan definerer du et dødt spill egentlig? Blizzard hover jo fremdeles inn subscription fee fra over 7 millioner spillere, dette midt i en av de lengste "dødtid" periodene spillet har sett mellom Siege of Orgrimmar oppdateringen og neste utvidelse i form av Warlords of Draenor.

 

At World of Warcraft på ingen måte er like populært som det engang var med sine type 12 millioner+ aktive subscribers er greit nok, men det er et stykke fra 7 millioner aktive betalende spillere til at spillet kan defineres som dødt. De fleste andre vestlige MMO ser jo ut til å være fornøyd selv med type 1-2 million spillere, og det ofte med free-to-play så de ikke betaler per måned i det hele tatt. Selv flokande nye og "superkule" vestlige MMO ser ut til å slite med å nå 5 millioner spillere selv når de er helt nye og interessante i markedet før over halvparten gjerne forsvinner før den første måneden er ferdig.

 

 

Filmen har jo for så vidt ingenting med World of Warcraft å gjøre, historien skal jo settes til Orcs vs Human, altså tilbake til da Orcs gikk igjennom the Dark Portal for førstegang og startet å invadere Azeroth om jeg har forstått det riktig? Det er jo lenge før World of Warcraft noengang var påtenkt fra Blizzard sin side.

Lenke til kommentar

 

 

Sweet jebus så lang tid de har brukt på den filmen, ender sikkert opp med å suge eselballe.

Ja for Blizzard er kjent for å bruke lang tid på ting før de lanseres i dårlig tilstand...

 

Jeg vet ikke, tror denne kan bli bra. Blizzard har vist nok hatt veto ang. flere ting så forhåpentligvis blir denne filmen en oppsving for spillbaserte filmer.

Duncan Jones has regi, men Activision Blizzard har veto? De klønet til det veletablerte WoW, Starcraft 2's historie er 80% møl og I LOVE YOU BUT I CANNOT LOVE YOU :((((.

WoW er vel langt bedre nå (Og på vei til å bli enda bedre i WoD) enn det var blant annet når det kom ut. Man trenger ikke like det, men å si at de klønet det til er nok å ta litt hardt i.

 

Starcraft 2 og starcraft generelt har vel aldri hatt Historie fokus, dog likte jeg selv historien.

Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar

10 år etter at alle ville ha filmen, da hører vi at den kommer snart.

Spillet var dødt for 2 år siden, blir ikke mindre dødt av å vente på en film som kommer til å være glemt om 2 år.

 

Wut? Warcraft for meg er WC2 og WC3. Spel eg hugsar godt og aldri kjem til å gløyme.
Lenke til kommentar

*host* noen som spilte WoW når det kom ut? *host*

 

De første 3 årene med wow inkludert beta'n var en av de beste spill opplevelsene jeg har hatt. Hadde spilt andre mmo som ultima online og anarchy online men wow er en liga for seg selv. Aldri før eller etter hatt så mye kreativ og adventure frihet i et spill som kunne deles med venner, end game raidsn ble for monotone for meg.

 

Har ikke spilt wow på over 10 år nå, men i motsetning til de som ofret livet sitt til wow så har jeg bare gode minner for livet som eks-moderat wow spiller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...